گوگل

اضافه شدن ۵۰ حیوان واقعیت افزوده جدید به جست‌وجوی گوگل

گوگل اخیرا تعداد موجودات واقعیت افزوده موتور جست‌وجوی خود را افزایش داده است.

این شرکت با انتشار پستی در توییتی اعلام کرد که ۵۰ حیوان سه بعدی جدید را به نسخه موبایلی موتور جست‌وجوی خود اضافه کرده است. اگرچه این شرکت تاکنون فهرست کاملی را از این حیوانات منتشر نکرد، اما برخی از این حیوانات را به صورت پیش‌نمایش و برای آشنایی کاربران ارائه کرد.

از جمله این حیوانات سه بعدی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده می‌توان به زرافه، گاو، گربه، گورخر، خوک، اسب آبی و سگ نژاد چاو چاو اشاره کرد. گفته می‌شود که علاوه بر چاو چاو، چند گونه سگ دیگر نیز که شامل بیگل، بول‌داگ، کورگی و داشهوند می‌شوند، در اختیار کاربران موبایلی سرچ گوگل قرار خواهند گرفت.

اگر خاطرتان باشد گوگل در اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی، پروژه اضافه کردن حیوانات سه بعدی به موتور جست‌وجوی خود را آغاز کرد و رفته‌رفته گزینه‌های جدیدی را به آن اضافه کرد. این شرکت حتی با برخی از موزه‌ها وارد همکاری شد تا بتواند نسخه‌های سه بعدی موجودات ماقبل تاریخ را پلتفرم خود اضافه کند.

مشاهده این حیوانات سه بعدی نیز کار سختی نیست و تنها کاری که باید انجام داد، سرچ کردن نام این حیوانات در اپلیکیشن گوگل یا مرورگر کروم در گوشی‌های هوشمند جدید است. سپس باید روی کارت AR یا همان واقعیت مجازی که در نتایج نمایش داده می‌شود، تپ کرد.

بعد از انتخاب عبارت View in ۳D، دوربین گوشی کاربر اجرا خواهد شد و حیوان سه بعدی در محیط پیرامون کاربر مشاهده خواهد شد. در اینجا، کاربر می‌تواند از منظره پیش رو که می‌تواند برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی جالب باشد، عکس بگیرد.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا