پهپادتکنولوژی

شرکت DJI در تدارک عرضه پهپاد مجهز به سیستم دید اول شخص

اخیرا تصاویری از پهپادی متعلق به شرکت DJI در شبکه‌های اجتماعی توییتر و ویبو منتشر شده که ‌می‌تواند خبری خوب برای علاقه‌مندان به پهپادهایی با دید اول شخص (FPV) باشد.

وب‌سایت DroneDJ با انتشار گزارشی نوشت که احتمالا بزرگ‌ترین تولیدکننده پهپاد در جهانی یعنی DJI در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی و عرضه محصولی جدید در آینده نزدیک است. تصاویر منتشر شده از پهپاد DJI FPV نشان ‌می‌دهد که این محصول احتمال به همراه عینک‌های FPV و کنترلر عرضه خواهد شد.

به نظر ‌می‌رسد که باتری این پهپاد در قسمت پشتی بدنه جای گرفته است. اگرچه هنوز برای قضاوت کردن، ک‌می‌زود است اما شواهد نشان ‌می‌دهد که این پهپاد با دیگر محصولات قبلی این شرکت متفاوت است. در واقع، تمرکز DJI روی سیستم دید اول شخص و مسیریابی این پهپاد معطوف شده است.

اگرچه هنوز هیچ واکنشی را از سوی DJI در این خصوص شاهد نبودیم، اما اکانت منتشرکننده این تصاویر در توییتر نوشت که اگر این پهپاد وارد بازار شود، احتمالا به مشخصاتی همچون قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری On-board، ملخ‌های 5 اینچی (12.7 سانتی متری)، باتری 6S، دوربین داخلی دید اول شخص، قابلیت تغییر زاویه دوربین از راه دور، GPS و سه حالت پروازی با حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت مجهز خواهد بود.

در حال حاضر، مشخص نیست که DJI این پهپاد FPV را برای چه گروهی تولید کرده است، اما کارشناسان این حوزه معتقدند که محصول جدید این شرکت ‌می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ثبت ویدیوهای سینمایی با سرعت بالا باشد و ‌می‌تواند این کار را بهتر از پهپادهای مسابقه‌ای انجام دهد.

گفته ‌می‌شود که DJI قصد دارد تا پرونده سال 2020 میلادی را با رونمایی از این پهپاد جذاب و قدرتمند خاتمه دهد.

شرکت DJI در تدارک عرضه پهپادی قدرتمند مجهز به سیستم دید اول شخص

منبع
Inputmag

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا