سامسونگ

سامسونگ از گلکسی A12 و گلکسی A02S رونمایی کرد

سامسونگ ساعاتی پیش دو گوشی جدید به نام‌های گلکسی A12 و گلکسی A02S را به خانواده کهکشانی‌های خود اضافه کرد.

این دو گوشی ارزان‌قیمت میتوانند گزینه‌های خوبی برای آن دسته از کاربرانی باشند که به دنبال پرداخت هزینه‌ کمتری برای کار با یک گوشی مدرن هستند. و اما در خصوص مشخصات این دو مدل باید گفت که گلکسی A12 به نسل جدیدی از گلکسی A11 مسوب میشود به نمایشگر 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس با دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز شده یک پردازنده هست هسته‌ای نیز بار پردازشی دستگاه را به دوش میکشد.

در قسمت کناری بدنه، شاهد به‌کارگیری حسگر اثر انگشت هستیم و در قسمت پشتی بدنه نیز چهار دوربین مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولتراواید و دو سنسور 2 مگاپیمسلی ماکرو و عمق به چیدمانی مربعی‌شکل در کنار هم قرار گرفته است.

این دوربین همچنین به یک باتری 5000 میلی‌آمپری مجهز شده که از سرعت شارژ 15 واتی پشتیبانی میکند. به گفته سامسونگ، کاربران میتوانند این گوشی را در سه نسخه مجهز به رم‌های 3، 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 32، 64  و 128 گیگابایتی خریداری کنند. البته امکان ارتقای حافظه از طریق کارت میکرو اس‌دی نیز برای کاربران فراهم شده است.

طبق اعلام سامسونگ، گلکسی A12 در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز و از ماه ژانویه 2021 عرضه خواهد شد. قیمت مدل 64 گیگابایتی این گوشی برابر با 179 یورو اعلام شده است.

مدل دوم یعنی گلکسی A02S اما از مشخصات نسبتا ضعیف‌تری بهره میبرد. اگرچه از همان نمایشگر در این گوشی استفاده شده اما تنها در یک نسخه آن هم مجهز به رم 3  و حافظه 32 گیگابایتی قابل خرید خواهد بود. با این حال، کاربران میتوانند از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی، این فضا را تا یک ترابایت ارتقا دهند.

در قسمت جلویی دستگاه، از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده شده و در قسمت پشتی نیز سیستم دوربین سه گانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق مشاهده میشوند. ظرفیت باتری این گوشی نیز برابر با 5000 میلی‌آمپر با سرعت شارژ 15 وات عنوان شده است.

گلکسی A02S در رنگ‌های مشکی و سفید و از ماه فوریه 2021 به دست خریداران خواهد شد. قیمت این مدل حدود 150 یورو تعیین شده است.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا