تکنولوژیعکاسی

کلاس‌‌ها‌ی آموزش عکاسی نیکون دوباره رایگان شد

نیکون باری دیگر امکان مشاهده رایگان دوره کامل کلاس‌‌ها‌ی آموزش عکاسی خود را در بازه زمانی تعطیلات سال نوی میلادی برای کاربران فراهم کرد.

به گفته این شرکت، این کلاس‌‌ها‌ از 31 دسامبر (11 دی) آغاز خواهد شد و کاربران ‌می‌توانند به محتوای دوره‌‌ها‌ی آموزشی «مدرسه آنلاین نیکون» دسترسی داشته باشند. این در حالی است که در سایر مواقع سال، شرکت در این کلاس‌‌ها‌ چیزی بین 15 تا 50 دلار برای کاربران هزینه دارد.

در این دوره، مدرسان عکاسی حرفه‌ای حضور دارند و در هر جلسه مباحث عمقی را برای ارتقای مهارت‌‌ها‌ و قابلیت‌‌ها‌ی عکاسی کاربران با دوربین‌‌ها‌ی مختلف آموزش ‌می‌دهند. اگرچه این کلاس‌‌ها‌ توسط نیکون برگزار ‌می‌شود، اما نیازی نیست که کاربر حتما جزو دارندگان دوربین‌‌ها‌ی این شرکت باشد تا بتواند به صورت رایگان در این کلاس‌‌ها‌ شرکت کند.

اگرچه چند مبحث در این کلاس‌‌ها‌ پیرامون دوربین‌‌ها‌ و دیگر محصولات نیکون خواهد بود، اما عمده تمرکز این دوره‌‌ها‌ روی عکاسی به عنوان یک مهارت و نحوه ارتقای آن متمرکز خواهد بود. اگر خاطرتان باشد، نیکون در اوایل سال جاری میلادی نیز چنین امکانی را برای استفاده رایگان از کلاس‌‌ها‌ی آموزشی خود برای کاربران فراهم کرده بود که در آن، تکنیک‌‌ها‌ی کاربردی در خصوص نحوه عکاسی از کودکان و حیوانات خانگی نیز آموزش داده شد.

این دوره‌‌ها‌ی آموزشی رایگان ‌می‌تواند برای دارندگان دوربین‌‌ها‌ی دیجیتال و به طور کل علاقه‌مندان به عکاسی، بسیار مفید و کاربردی باشد. این کلاس‌‌ها‌ از تاریخ ذکرشده و از طریق مراجعه به سایت نیکون قابل دسترسی و مشاهده هستند.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا