تکنولوژیرایگانعکاسی

نیکون کلاس‌ها‌ی عکاسی آنلاین رایگان برگزار می‌کند

نیکون، از تولیدکنندگان بزرگ دوربین‌ها‌ی دیجیتال، از تصمیم خود برای برگزاری کلاس‌ها‌ی آنلاین عکاسی خود به صورت رایگان تا پایان ماه آوریل خبر داد.

قرار است تا پایان ماه جاری میلادی، 10 کلاس در مدرسه نیکون – Nikon School- برگزار شود که همگی به صورت رایگان ارائه خواهند شد. در حالت عادی، هزینه شرکت در هر یک از جلسات این کلاس‌ها‌ بین 15 تا 50 دلار برای شرکت‌کننده آب می‌خورد.

طبق گفته نیکون، در هر یک از جلسات یکی از عکاسان حرفه‌ای حاضر خواهد شد و آموزش‌ها‌یی را در خصوص نحوه عکاسی بهتر به کاربران ارائه خواهد داد. چند جلسه بر روی محصولات خاصی از نیکون متمرکز خواهد بود و اما در بسیاری از جلسات، اصول اولیه و کاربردی عکاسی تدریس خواهد خواهد شد.

از جمله آموزش‌ها‌یی که در این کلاس‌ها‌ ارائه می‌شود، می‌توان به نحوه عکاسی از کودکان، حیوانات و یا حتی ساخت موزیک ویدیو اشاره کرد. حتی اگر فردی از کاربران محصولات نیکون هم نباشد، این کلاس‌ها‌ می‌تواند برای وی بسیار مفید و کاربردی باشد.

علاقمندان برای مشاهده این کلاس‌ها‌ می‌توانند به وب‌سایت رسمی‌نیکون مراجعه و بعد از آن، نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنند. با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا وگسترش میزان مبتلایان به این ویروس در جهان، چنین اقداماتی نه‌تنها بر اعتبار شرکت‌ها می افزاید، بلکه می‌تواند کاربران را بیش از پیش به ماندن در خانه‌ها ترغیب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا