آمازون

آمازون به جای پلی استیشن ۵، برای خریداران غذای گربه فرستاد

از دو روز پیش، عرضه کنسول پلی استیشن ۵ در بریتانیا آغاز شد و شرکت آمازون، این محصول را برای آن دسته از کاربرانی که نسبت به پیش‌سفارش آن اقدام کرده بودند، آغاز کرد.

اما به نظر می‌رسد که برخی از کاربران بریتانیای در یکی دو روز اخیر به مشکلی بزرگ برخوردند و بعد از باز کردن جعبه آمازون، مشاهده کردند که به جای کنسول پلی استیشن ۵ محصولاتی همچون غذای گربه، ماساژور پا و یا لوازم آشپزخانه برایشان ارسال شده است.

با توجه به گزارش‌های متعددی که در خصوص بروز این مشکل و ارسال اشتباه محصولات سفارش داده شده، منتشر شده؛ این چنین به نظر می‌رسد که در فرآیند بسته‌بندی محصول در آمازون، سفارش‌های کاربران به سرقت رفته و با محصول دیگری جایگزین می‌شود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، آمازون به جای پلی استیشن ۵، برای این کاربر غذای گربه ارسال کرده است. یکی دیگر از کاربران نیز عنوان کرد که در جعبه سفارش محصول خود که قرار بود این کنسول جدید سونی را ببینید، یک دستگاه سشوار مشاهده کرده است.

با این حال، آمازون در واکنش به این حجم از گلایه‌های خریداران، به برخی از از آن‌ها پاسخ داده و از آن‌ها خواسته تا سفارش خود را مرجوع کنند. اما حقیقت آن است که فرآیند مرجوع کردن کالا و ارسال دوباره آن، حداقل چند روزی طول خواهد کشید و همین مسئله برای خریدارانی که ماه‌ها برای کار با این کنسول صبر کرده بودند، ناراحت‌کننده است.

البته این اولین باری نیست که آمازون، محصولات دیگری را به جای سفارش مشتریان به دستشان می‌رساند. هفته گذشته نیز برخی از خریداران کنسول‌های جدید ایکس باکس اعلام کردند که چنین اتفاقی برای آن‌ها نیز افتاده و محصول خریداری شده آن‌ها توسط سارقان به سرقت رفته و چیز دیگری برایشان ارسال شده است.

آمازون به جای پلی استیشن 5، برای خریداران غذای گربه فرستاد

 

منبع
Inputmag

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا