تکنولوژی

زیلکسا ابزاری رایگان برای مشاهده گروهی رتبه الکسا

زیلکسا ابزار رایگان ایرانی است که مشابه سایت الکسا به کاربران امکان می‌دهد تا آماری جامع از رنک سایت‌های مختلف در ایران و خارج دسترسی داشته باشند. زیلکسا اولین ابزار از خانواده زیلینک به شمار می‌آید. زیلینک پلتفرمی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات شخصی خود را با ظاهری بهینه‌سازی‌شده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. مصطفی الهیاری، موسس سرویس زیلینک اعلام کرد که به تازگی ابزاری جدید تحت عنوان زیلکسا به مجموعه زیلینک اضافه شده است که زمان جستجو برای ارزیابی رنک سایت رقیبان را برای کاربر آسان می‌کند. به گفته الهیاری زیلکسا که در حال حاضر نسخه آزمایشی (MVP) آن منتشر شده است، به کاربران این امکان را می‌دهد تا مجموعه آدرس سایت‌های موردنظر خود را در زیلکسا ثبت کنند و به آن‌ها آماری از جایگاه سایت‌ها در داخل و خارج ایران می‌دهد.

الهیاری می‌گوید که این ابزار باعث می‌شود تا کاربران دیتای موردنظر خود را در کمترین زمان و هر روز در اختیار داشته باشند و از آن برای گزارش و بهبود عملکرد کسب و کارشان استفاده کنند. به گفته او به زودی قابلیت‌های دیگر مانند بات تلگرام، تاریخچه رتبه سایت‌ها و مشاهده دیت‌ها در قالب نمودارها و جدول، آمار رشد روزانه از جهات مختلف و داشبورد مدیریتی نیز به آن اضافه خواهد شد. الهیاری می‌گوید که زیلینک قرار است بستری برای ارائه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ باشد و کسب‌وکارهای دیگری در همین حوزه را پوشش دهد و زیلکسا اولین ابزار از این خانواده به شمار می‌آید.

الهیاری درباره راه‌اندازی توسعه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ایران اعتقاد دارد که پتانسیل فنی آن در ایران برای راه ‌اندازی ابزارهایی که تحریم شده‌اند، وجود داشته اما باید فاکتورهای دیگری مانند شرایط اقتصادی هم در نظر گرفت. او با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کسب‌وکارها در حالت بقا قرار دارند می‌گوید که شاید در طول زمان مجبور به توسعه کسب و کار خود در خارج از ایران شویم.
زیلینک پلتفرمی است که به کمک آن می‌توانید به جای یک لینک چند لینک در اینستاگرام قرار دهید و همچنین به شما امکان ساخت کارت ویزیت را هم داده و
تعریف کامل‌تر زیلینک یک واسطه بین تمام لینک‌ها و صفحات و خدمات شما ( مثل شماره تلفن، سایت، فروشگاه اینترنتی، محصولات، پروفایلها، شبکه های اجتماعی و …. ) و دنبال‌کنندگان شما می‌شود. این پلتفرم پس از یکسال فعالیت به عنوان اولین ابزار ارائه دهنده این خدمات توانسته به جایگاه خوبی در میان کاربران و دیجیتال مارکترها دست یابد.

گفتنی است مصطفی الهیاری تاکنون چند ابزار‌های رایگان دیگر به نام ترجمک، فونت‌آرا طراحی کرده است که به گفته او تاکنون 50 هزار کاربر از این سه ابزار استفاده می‌کنند و زیلینک بیش از 10 میلیون بازدیدکننده داشته است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    متاسفانه سایتی با نام زیلکسا را گوگل نشون نمیده و آدرسی با این اسم پیدا نکردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا