لپ‌تاپهواوی

با لپ تاپ فوق سبک و قدرتمند هوآوی Matebook 13 بیشتر آشنا شوید

یکی از خصوصیات جامعه مدرن کنونی وجود طبقه خاصی از افراد تحصیل‌کرده و آگاه است که برای رسیدن به هر چیز بهترین کیفیت و ارزش بالا نسبت به هزینه را مد نظر دارند. لپ تاپ هوآوی Matebook 13 محصولی است که این دو ویژگی را به خوبی به کاربر ارائه می‌دهد. در ادامه درباره مشخصات فنی و ویژگی‌های هواوی Matebook 13 بیشتر توضیح می‌دهیم.

بدنه خوش استیل بسیار باریک، عملکرد قدرتمند و راهکارهای هوشمند تعامل با دستگاه از جمله مشخصات میت بوک ۱۳ است که آن را تبدیل به محصولی خاص برای سخت‌پسندان و در عین حال قابل خرید کرده است.

لپ تاپ میت بوک ۱۳ در دو مدل به بازار ایران عرضه شده که در ادامه جدول مشخصات هر دو مدل ارائه شده است. این دو مدل از پردازنده‌های قدرتمند اینتل استفاده می‌کنند که از دو رده مختلف i7 و i5 هستند.

با لپ تاپ فوق سبک و قدرتمند هوآوی Matebook 13 بیشتر آشنا شوید

طراحی زیبا

چند خصیصه اصلی در طراحی هواوی Matebook 13 وجود دارد که به آن ظاهری خاص بخشیده است. قبل از هر چیز این لپ‌تاپ هواوی فقط 14.9 میلی‌متر ضخامت و 1.28 کیلوگرم وزن دارد یعنی در عین زیبایی امکان جابجایی بسیار راحتی را نیز برای کاربر مهیا می‌کند. شاسی لپ‌تاپ از جنس فلز آلومینیوم بوده و با فناوری مدرنی تولید شده تا استحکام بالایی به دستگاه بدهد. علاوه بر شاسی، بدنه نیز از جنس فلز است و حس کیفیت بالا را به کاربر منتقل می‌کند.

با لپ تاپ فوق سبک و قدرتمند هوآوی Matebook 13 بیشتر آشنا شوید

صفحه‌نمایشی با حاشیه اندک

فناوری Huawei Fullview در صفحه‌نمایش هواوی Matebook 13 باعث شده که حاشیه باریکی در حدود 4.4 میلی‌متر داشته و تصویری کامل و فراگیر ارائه کند. نسبت بالای صفحه‌نمایش به بدنه به میزان 88 درصد نیز در ایجاد این مهم موثر است. رزولوشن صفحه‌نمایش 2K بوده و دارای وضوحی دو برابر HD است. البته قابلیت‌ راحتی چشم نیز برای صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده تا در استفاده طولانی باعث خستگی چشم نشود.

با لپ تاپ فوق سبک و قدرتمند هوآوی Matebook 13 بیشتر آشنا شوید

پردازش قدرتمند

لپ‌تاپ هواوی Matebook 13 مجهز به پردازنده‌های قدرتمند نسل ۱۰ اینتل از سری i7 و i5 است که برای فعالیت روزانه مانند جستجو در اینترنت، ویرایش‌های تصویری و متنی عملکردی فوق‌العاده‌ای دارند. باتری دستگاه توان کار به مدت 10 ساعت بی‌وقفه با هر بار شارژ را برای کاربر فراهم می‌کند، که تقریبا به طور کامل یک فعالیت کاری روزانه را جواب می‌دهد. جدا از کارهای روزانه می‌توان انتظار  عملکرد خوب دستگاه برای فعالیت‌های پردازشی متوسط و رو به بالا را نیز داشته باشیم.

با لپ تاپ فوق سبک و قدرتمند هوآوی Matebook 13 بیشتر آشنا شوید

. هواوی Matebook 13 از 16 گیگابایت حافظه RAM با سرعت ۲۱۳۳ مگاهرتز بهره می‌برد که مقدار بسیار مناسبی است. علاوه بر حافظه RAM، پردازنده گرافیکی قدرتمند این دستگاه نیز کمک زیادی به پردازش سطح بالا به خصوص اجرای با کیفیت بازی‌های روز می‌کند. NVIDIA® GeForce® MX 250 پردازنده مستقل گرافیکی لپ‌تاپ هواوی Matebook 13، تکمیل کننده سخت‌افزار قدرتمند این لپ‌تاپ است.

قابلیت‌های هوشمند

در بحث ایمنی هوشمند، هواوی Matebook 13 با الهام از صنعت گوشی هوشمند مجهز به کلید روشن‌شدن مرکب با سنسور اثرالگشت شده است. این قابلیت اجازه استفاده از دستگاه را به افراد دیگر بدون اجازه شما نخواهد داد، چرا که فقط اثر انگشت شما امکان کار با دستگاه را فراهم خواهد کرد.

با لپ تاپ فوق سبک و قدرتمند هوآوی Matebook 13 بیشتر آشنا شوید

یکی از قابلیت‌های هوشمند دیگر این لپ‌تاپ Huawei Share است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا از طریق فناوری NFC فقط با نزدیک کردن گوشی هواوی خود به دستگاه، آن دو را به هم متصل کنید. امکان استفاده از تجهیزات گوشی مانند دوربین یا مودم، امکان جابجایی اطلاعات به آسانی و سرعت بین دستگاه‌ها و جستجو در حافظه و گالری موبایل از قابلیت‌های این سیستم هوشمند است.

حتی شارژ این لپ‌تاپ نیز به صورت هوشمند انجام می‌شود. برای مثال می‌توانید با 15 دقیقه شارژ گوشی تا دو ساعت و نیم از لپ‌تاپ استفاده کنید. این لپ‌تاپ به فناوری صوتی پیشرفته Dolby Atmos نیز مجهز است. این قابلیت هوشمند باعث می‌شود تا صدای اشیا و انسان‌ها با محاسبه جایگاه آنها پخش شود تا صدایی طبیعی‌تر به کاربر ارائه شود.

در حیطه کاهش گرمای ایجاد شده توسط سیستم نیز هواوی Matebook 13 از فناوری هوشمندی استفاده می‌کند. فناوری Huawei Shark Fin 2.0 از دو فن برای خارج کردن هرچه سریع‌تر گرما از سیستم کمک می‌گیرد. 25 درصد سرعت بیشتر فن‌ها نسبت به مدل‌های معمول و طراحی خاص پره این فن‌ها از قابلیت‌های خاص این سیستم به حساب می‌آیند.

با لپ تاپ فوق سبک و قدرتمند هوآوی Matebook 13 بیشتر آشنا شوید

نتیجه‌گیری

اگر مایل به خرید محصولی هستید که با قیمتی مناسب توانایی انجام بسیاری از کارها در همه جا و همه وقت را برای شما مهیا کند، هواوی Matebook 13 گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. دستگاهی که با توجه به قیمت، کارایی مناسبی داشته و عملا ارزش خرید بالایی به همراه دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا