اپل

نسخه پایه آیفون ۱۲ با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه می‌شود

ماه اکتبر از راه رسید و همگان منتظر اعلام زمان رونمایی از نسل جدید گوشی‌های آیفون اپل هستند. طبق پیش‌بینی‌ها، اپل احتمالا در همین ماه، چهار مدل آیفون جدید را به علاقه‌مندان برند خود معرفی خواهد کرد.

حال طبق جزییاتی که اخیرا توسط یکی از افشاگران اطلاعات محصولات هوشمند منتشر شده، آیفون‌های جدید با قیمت ۶۴۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد. این شرکت طبق رسم هر سال، از چند مدل آیفون با مشخصات و قیمت‌های متفاوت رونمایی خواهد کرد و امسال نیز بی‌تردید این رویه ادامه خواهد داشت.

گفته می‌شود که این شرکت، مدل پایه آیفون را که تحت عنوان آیفون ۱۲ مینی شناخته می‌شود، با قیمت ۶۴۹ دلار و پیشرفته‌ترین مدل خود یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس را با قیمت ۱۳۹۹ دلار روانه بازار خواهد کرد. ططبق این اطلاعات، هر کدام از مدل‌های آیفون‌های جدید در سه نسخه و مجهز به سه ظرفیت حافظه عرضه خواهند شد.

از میان چهارمدل، دو مدل ارزان‌تر مجهز به حافظه ۶۴.۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد و دو مدل پیشرفته‌تر نیز با سه ظرفیت حافظه ۱۲۸.۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به دست خریداران خواهند رسید.

همچنین در آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس از نمایشگری با ابعادی یکسان استفاده خواهد شد اما مدل آیفون ۱۲ پرو مکس با اختلاف قیمت ۲۰۰ دلاری عرضه می‌شود. قیمت پایه این مدل پیشرفته برابر با برابر با ۱۱۰۰ دلار تعیین شده است.

قیمت پایه آیفون 12 اعلام شد؛ 649 دلار

طبق آخرین شنیده‌ها، اپل در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) رویداد معرفی از آیفون‌های جدید خود را برگزار خواهد کرد.

منبع
GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا