پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

هدفون جدید مارشال ‌با قابلیت نگهداری 80 ساعت شارژ

شرکت مارشال به تازگی از هدفون وایرلسی جدید به نام Major IV رونمایی کرد که قادر است با یک بار شارژ، تا 80 ساعت روشن بماند و موزیک‌های مورد علاقه کاربر را پخش کند.

طرفداران هدفون‌های وایرلس حتما به یاد دارند که مدل Major III مارشال، تنها ‌می‌توانست تا 30 ساعت شارژ را در خود نگه دارد و با قیمت 150 دلار نیز عرضه ‌می‌شد. اما به نظر درخواست مشتریان این برند برای افزایش طول عمر هدفون‌های وایرلس، به گوش مدیران مارشال رسید و نتیجه تلاش مهندسان این شرکت به تولید هدفونی به نام Major IV ختم شد که اگرچه از طول عمری 80 ساعته بهره ‌می‌برد، اما با همان قیمت 150 دلاری عرضه خواهد شد.

همانطور که مشاهده ‌می‌کنید، روی بدنه این هدفون کلمه Marshal با فونتی آشنا برای طرفداران این برند، درج شده و استفاده از رنگ مشکی نیز، ظاهری کاربرپسند را برای این هدفون وایرلس به ارمغان آورده است. روی هدفون، یک دکمه با قابلیت حرکت به جهات مختلف تعبیه شده که ‌می‌توان از آن برای اجرای فرامین مختلفی همچون پخش یا توقف، رد شدن از آهنگ‌ها، تنظیم صدا و برگشت به تماس‌ها استفاده کرد.

در خصوص قابلیت‌های جدید نیز باید گفت که مارشال از بالشتک‌های نرم‌تری برای این هدفون استفاده کرده که راحتی بیشتر کاربر را به دنبال خواهد داشت. همچنین، طراحی این پدها نیز دستخوش تغییراتی شده تا راحت‌تر روی گوش فیت شود.

در دل این هدفون، درایورهای داینامیک 40 میلیمتری تعبیه شده که قادرند صوتی با کیفیت و وضوح بالا را به گوش کاربر برسانند. اما نقطه قوت Major IV، باتری آن است که قادر است با یک بار شارژ تا 80 ساعت دوام بیاورد.

این یعنی با یک بار شارژ این هدفون، ‌می‌توان تا بیش از سه روز به طور مداوم به موسیقی گوش داد. طول عمر باتری این هدفون بیش از دو برابر طول عمر باتری مدل Major II است. ناگفته نماند که مارشال همواره در زمینه قابلیت‌های مربوط به باتری، فراتر از انتظار ظاهر شده به طوری که برای نمونه، هدفون Major II که برای آن 30 ساعت عنوان شده بود، توانست در تست‌های به عمل آمده تا 37 ساعت شارژ را در خود نگه دارد.

از دیگر قابلیت‌های Major IV، پشتیبانی از شارژ وایرلس است. به گفته مارشال، کاربران ‌می‌توانند تنها با 15 دقیقه شارژ این هدفون، چه بی‌سیم و چه باسیم، به مدت 15 ساعت از آن استفاده کنند. مارشال اعلام کرد که عرضه هدفون Major IV از 14 اکتبر آغاز خواهد شد.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا