آمازون

رویداد سخت افزاری آمازون، 3 مهرماه برگزار ‌می‌شود

آمازون همه ساله در فصل پاییز با برگزاری رویدادی سخت افزاری، از جدیدترین دستاورد مهندسان خود رونمایی ‌می‌کند و امسال نیز قرار است که این مراسم در روز 3 مهر ماه (24 سپتامبر) برگزار شود.

اگرچه هنوز مشخص نیست که چه محصولاتی در این رویداد معرفی خواهند شد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم دستگاه‌ها و خدمات (Devices and Services) آمازون، با خبرها و دستگاه‌های جدیدی روی صحنه خواهند آمد.

با این حال، آمازون اعلام کرده که این رویداد صرفا برای افرادی قابل مشاهده است که دعوتنامه مراسم برای آن‌ها ارسال شده است. بنابراین، مراسم 3 مهر ماه آمازون برای عموم به صورت زنده قابل مشاهده نخواهد بود. گفته ‌می‌شود که آمازون در این کنفرانس از برخی اسپیکرها و نمایشگرهای هوشمند خود رونمایی خواهد کرد.

اگر خاطرتان باشد آمازون در رویداد سال گذشته خود از چند مدل محصول به نام‌های اسپیکر «اکو استودیو» نسل هشتم، نمایشگر هوشمند اکو شو 8 و اسپیکر اکو نسل نسل سوم پرده برداشت. شواهد نشان ‌می‌دهد که آمازون احتمالا در این رویداد، علاقه‌مندان دنیای فناوری را با رونمایی از محصولات جدید خود غافلگیر خواهد کرد؛ کاری که سال گذشته با معرفی عینک اکو فریم و اکو لوپ و حلقه هوشمند انجام داده بود.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا