بازیتکنولوژی

اطلاعاتی درباره زمان پیش خرید و فروشگاه های منتخب برای سفارش پلی استیشن 5 

لحظه‌ای که بسیاری از گیمرها منتظر آن بودند از راه رسید و شرکت سونی رسما از آغاز عرضه کنسول پلی استیشن 5 در تاریخ 22 آبان (12 نوامبر) خبر داد.

کسنولی که قرار است با قیمت 399 دلار برای مدل Digital Edition و 499 دلار برای مدل پیشرفته روانه بازار شود. سونی در قیمت‌گذاری این کنسول، تقریبا روالی مشابه با رقیب سنتی خود یعنی مایکروسافت را در پیش گرفت به طوری که مایکروسافت برای ایکس باکس سری اس قیمت 299 دلار و برای ایکس باکس سری ایکس قیمت 499 دلار را در نظر گرفته است.

حال سوالی که بعد از اعلام قیمت، در ذهن طرفداران کنسول‌‌های سونی شکل گرفت، زمان پیش خرید پلی استیشن 5 بود. سونی در این رابطه اعلام کرد که پیش خرید این کنسول در برخی خرده‎‌فروشی‌‌های منتخب آغاز شده و هم‌اکنون ‌می‌توان برای پیش خرید پلی استیشن 5 اقدام کرد.

اگرچه سونی حرفی را در خصوص خرده فروشی‌‌های منتخب نزد، اما در یک توییت به این فروشگاه‌‌ها اشاره کرد که شامل آمازون، گیمزاستاپ، بست بای، تارگت و والمارت ‌می‌شوند که همگی صفحه‌ای را برای پلی استیشن 5 طراحی کرده‌اند.

اگر خاطرتان باشد، مایکروسافت برای کاربران برخی از کشورها امکان خرید اقساطی کنسول‌‌های جدید خود را در قالب طرحی به نام Xbox All Access فراهم کرده بود که متاسفانه سونی چنین طراحی را ارائه نداده و همین مساله ‌می‌تواند نقطع ضعفی برای این شرکت ژاپنی باشد.

به عبارتی دیگر، در این روزها که جهان و مردم کشورهای مختلف با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای دست و پنجه نرم ‌می‌کنند، چنین امکانی برای خرید کنسول جدید پلی استیشن 5 ‌می‌توانست تا چندین برابر بر میزان فروش این کنسول بیفزاید.

منبع
Inputmag

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا