اپل

فروشگاه شناور اپل فردا افتتاح می‌شود

اگرچه تعداد فروشگاه‌های جذاب و خارق‌العاده اپل در سراسر دنیا کم نیست، اما این شرکت اعلام کرد فردا یعنی 20 شهریور ماه اولین فروشگاه شناور خود و البته بی‌بدیل در جهان را افتتاح خواهد کرد.

این فروشگاه شناور سومین استور اپل در کشور سنگاپور محسوب می‌شود که در منطقه Marina Bay Sands واقع شده است. طراحی کروی شکل و گنبد شیشه‌ای این فروشگاه، نمای خاص و منحصر به فرد را برای آن به ارمغان آورده است.

به گفته اپل، در ساخت این گنبد شیشه‌ای از 114 تکه شیشه که توسط 10 اتصال‌دهنده عمودی برای نگهداری این شیشه‌ها در کنار هم استفاده شده است. این فروشگاه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند دیدی 360 درجه‌ای را از شهر برای بازدیدکننده به ارمغان آورد.

همچنین، بکارگیری شیشه در ساخت سقف این فروشگاه، نور طبیعی خورشید را در طول روز به فضای داخل می‌کشاند. در شب‌ها نیز این پنل‌های شیشه‌ای با حالت‌های نوری متنوع، نمایی زیبا را پیش روی چشمان بازدیدکنندگان شکل می‌دهند.

فروشگاه شناور اپل برای اولین بار به اتاق جلساتی در زیر آب مجهز شد که کسب‌وکارها و برنامه‌نویسان می‌توانند در آن با مدیران شرکت اپل دیدار کنند. اگر اپل اعلام کرد که این فروشگاه در تاریخ 20 شهریور افتتاح خواهد شد اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، بازدید برای عموم به صورت محدود با رعایت تمامی‌موارد پیشگرانه صورت خواهد گرفت.

فروشگاه شناور اپل فردا افتتاح می‌شود

علاقه‌مندان برای بازدید و حضور در این فروشگاه شناور، می‌بایست با مراجعه به وب‌سایتی که برای این کار تعیین شده، یکی از زمان‌های موجود برای بازدید را انتخاب کنند.

فروشگاه شناور اپل فردا افتتاح می‌شود

فروشگاه شناور اپل تا دو روز دیگر افتتاح می‌شود

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا