بازیمایکروسافت

مایکروسافت قیمت کنسول «ایکس باکس سری اس» را اعلام کرد

تنها ساعاتی پس از انتشار اخبار و تصاویری از کوچک‌ترین کنسول ساخت مهندسان مایکروسافت، این شرکت رسما با تایید موجودیت این محصول، قیمت 299 دلار را برای آن اعلام کرد.

مایکروسافت با انتشار توییتی از ایکس باکس سری اس با عنوان «نسل جدیدی از عملکرد در کوچک‌ترین ایکس باکسی که تاکنون تولید شده» یاد کرد. تصویری که به همراه این توییت منتشر شده، نمای ظاهری ایکس باکس سری اس را نشان ‌می‌دهد که از وضوح بهتری نسبت به تصویر فاش‌شده از این کنسول بهره ‌می‌برد.

با نگاهی به این تصویر ‌می‌توان دریافت که بدنه این کنسول تا چه اندازه باریک و نازک طراحی شده و خبری از دیسک درایو در آن نیست. اگرچه در تصویر، ایکس باکس سری اس به صورت ایستاده و عمودی مشاهده ‌می‌شود اما لوگوی ایکس باکس نشان ‌می‌دهد که این محصول جدید همانند نمونه‌های قبلی این شرکت، به صورت افقی قرار خواهد گرفت.

فعلا مایکروسافت به انتشار این اطلاعات بسنده و اعلام کرد که در آینده نزدیک، جزییات بیشتری را از این کنسول کامپکت ارائه خواهد داد. طبق آنچه وب‌سایت Windows Central اعلام کرده، این کنسول به همراه ایکس باکس سری ایکس در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) رونمایی خواهند شد.

طبق آخرین اطلاعات، ایکس باکس سری ایکس با قیمت 499 دلار روانه بازار خواهد شد. ایکس باکس سری اس به گونه‌ای طراحی شده که ‌می‌تواند تجربه اجرای نسل جدیدی از بازی‌ها را در یک پکیج کوچک‌تر و ارزان‌تر و با توان پردازشی گرافیکی و میزان رزولوشن پایین‌تر نسبت به کنسول سری ایکس برای کاربر به ارمغان آورد.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا