ال جی

گوشی ال جی «وینگ» با نمایشگر چرخان در راه است + ویدیو

ال جی رسما تایید کرد که نسل جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت تحت عنوان وینگ (Wing) عرضه خواهد شد.

طبق آنچه این شرکت کره‌ای اعلام کرده، گوشی مذکور در تاریخ 14 سپتامبر (24 شهریور) در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. ال جی وینگ به دو نمایشگر مجهز خواهد بود که مطابق با آنچه در ویدیوی زیر مشاهده ‌می‌کنید، از قابلیت چرخش برخوردارند و به صورت T شکل در کنار هم قرار خواهند گرفت.

علاوه بر مکانسیم چرخشی نمایشگرها، این گوشی جدید از فناوری 5G نیز پشتیبانی خواهد شد و از سیستم دوربین سه گانه مجهز به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی بهره ‌می‌برد. همچنین، از خانواده پردازنده‌های اسنپدراگون سری 7 در این گوشی استفاده خواهد شد.

این گوشی جدید اولین محصول ال جی که در دل پروژه اکسپلورر (Explorer Project) طراحی شده، خواهد بود. به گفته ال جی، گوشی‌های متعلق به این خانواده، با هدف کشف راه‌های جدید برای تعامل با دستگاه‌های موبایلی طراحی ‌می‌شوند و هنجارهای موجود کاربری را به چالش ‌می‌کشند.

ال جی در ادامه توضیحات خود در رابطه با پروژه اکسپلورر ‌می‌گوید که گوشی وینگ تجربه موبایلی و همچنین شکل استفاده جدید و متفاوتی با دیگر گوشی‌های هوشمند مرسوم را برای کاربران رقم خواهد شد.

با این حال، چیزی به رویداد ال جی که قطعا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، باقی نمانده و باید منتظر ماند و دستاورد جدید مهندسان این شرکت کره‌ای را به نظاره نشست.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا