ایران

منابع زس هیچ‌وقت تموم نمیشه!

افزایش ظرفیت منابع زیرساختی

در سال‌های اخیر و با ظهور فناوری‌های مختلف و متعدد، رایانش ابری راه‌حل پیش روی بسیاری از نیازهای فزاینده کاربران و کسب و کارها بوده است. همین امر سبب شده که متخصصین داخلی نیز به ارائه خدمات ابری در لایه‌های مختلف اقبال نشان دهند. در راستای پاسخگویی به همین نیاز رو به رشد در داخل کشور، ابر زس با سابقه 7 ساله در ارائه خدمات ابری اخیرا اقدام به افزایش چند برابری ظرفیت زیرساخت ابری خود کرده است. این اپراتور ابری که به تازگی موفق شده برای بار دوم جذب سرمایه کند، در نخستین گام و با هدف بهبود تجربه مشتریان، منابع ابری خود را چندین برابر افزایش داده است. سخت‌افزارهای افزوده شده در این مرحله، از آخرین نمونه‌های تولید شده توسط برندهای معتبر جهانی انتخاب شده‌اند که قابلیت ارائه خدمات با کیفیت متفاوتی را فراهم می‌کنند. در این راستا علاوه بر تقویت و گسترش منابع دیتاسنترهای قبلی،  دو دیتاسنتر دیگر نیز به مراکز داده ابر زس اضافه شده است.

اپراتور تخصصی ابر ایران، تا این زمان منابع ابری را بدون محدودیت ارائه کرده و از ارتقاء کیفی و کمی سرویس‌های خود همگام با روندهای جهانی خبر داده است. علاوه بر این، تعدد دیتاسنترها، بهبود ویژگی‌ بازیابی از حادثه را نیز به همراه دارد. با ارتقای این شاخص، حفاظت از داده‌ها، تنظیمات و پیکربندی سرویس‌های مشتریان بهبود یافته و ریسک‌ بحران‌های احتمالی به شدت کاهش می‌یابد.

پیش‌بینی می‌شود با گسترش و بهبود خدمات ابر زس، گستره وسیع‌تری از کسب‌وکارها و مشتریان قادر به بهره‌گیری از خدمات این اپراتور باشند؛ به نحوی‌که این شرکت رشد قابل ملاحظه‌ای را هم از لحاظ تعداد مشتریان و هم حجم منابع درخواستی در طول ماه‌های آتی برای خود متصور است. شرکت‌های توسعه دهنده نرم‌افزاری، بانک‌ها و موسسات مالی، سامانه‌های آموزشی برخط، فروشگاه‌های آنلاین، ابزارهای ارتباط از راه دور و بسیاری دیگر از کسب‌وکارها تنها نمونه‌ای از شرکت‌هایی هستند که از ابر زس خدمات دریافت کرده اند.

ارائه خدمات عملیاتی سکوی ابری، گسترش دیتاسنترهای ابری تحت پوشش به استان‌های متعدد و ایجاد تنوع در سرویس های ابری از برنامه‌های کوتاه مدت ابر زس است.

با توجه به رشد قابل توجه و برنامه های پیش روی ابر زس، باید منتظر اخبار جدیدی از این اپراتور ابری باشیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا