اپل

اپل در حال ساخت سه مدل آیفون SE جدید است

به نظر می‌رسد که مهندسان اپل این روزها در حال ساخت چند مدل جدید از آیفون‌های ارزان‌قیمت تحت عنوان آیفون SE هستند.

این گوشی‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای آن دسته از خریدارانی باشد که قیمت بالای آیفون 11 و یا مدل‌های جدید آیفون 12، آن‌ها را از انتخاب گوشی‌های ساخت اپل منصرف می‌کند. حال طبق ادعای یکی از کاربران افشاگر اطلاعات گوشی‌های هوشمند، اپل سه مدل آیفون SE را با سه اندازه نمایشگر و قابلیت تاچ آیدی روانه بازار خواهد کرد.

آیفون SE مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی

کوچک‌ترین آیفون SE جدید به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز است که البته اندکی از کوچک‌ترین نسخه آیفون 12 بزرگ‌تر خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی در دل خود پردازنده A14 Bionic را جای داده و به یک دوربین دوگانه با لنزهای تله‌فوتو و واید مجهز خواهد بود. همچنین در این گوشی شاهد استفاده از دکمه هوم تاچ آیدی خواهیم بود که نمونه آن در آیفون SE امسال بکار رفته است.

آیفون SE مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی و تاچ آیدی در قسمت کناری بدنه

اپل برای آن‌هایی که به نمایشگرهای بزرگ علاقه‌مندند نیز آیفون SE با نمایشگر 6.1 اینیچی را در دست ساخت دارد. گفته می‌شود که این گوشی از لحاظ طراحی، شبیه به آیفون 10آر و آیفون 11 خواهد بود. برای این آیفون نیز پردازنده A14 و دوربین دوگانه (با لنزهای تله‌فوتو و واید) پیش‌بینی شده است. این منبع خبری مدعی شده که سنسور تاچ آیدی این گوشی در قسمت کناری بدنه تعبیه خواهد شد.

آیفون SE مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی و تاچ آیدی در زیر نمایشگر

سومین مدل آیفون SE نیز با طراحی و مشخصات مشابه با مدل 6.1 اینچی عرضه خواهد شد اما با این تفاوت، که سنسور تاچ آیدی آن در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

قیمت و زمان عرضه

اگرخاطرتان باشد اپل در اوایل سال جاری میلادی، از نسل جدید آیفون SE خود رونمایی کرد و بعید به نظر می‌رسد که تا قبل از سه ماهه دوم سال 2021، شاهد ورود این سه مدل به بازار باشیم. گفته می‌شود که این شرکت فعلا در مراحل آغازین ساخت این گوشی‌ها قرار دارد و حتی این احتمال وجود دارد که برخی از این مدل‌ها به مرحله تولید انبوه نرسند.

آیفون SE محصول ارزان‌قیمت و یا بهتر بگوییم آیفون مقرون به‌صرفه اپل محسوب می‌شود که به گفته این منابع افشاگر، قیمت این گوشی‌ها از 500 دلار فراتر نخواهد رفت

منبع
iDropnews

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا