تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

با قابلیت‌های جدید تلگرام آشنا شوید

تلگرام به‌تازگی آپدیتی جدید را برای اپلیکیشن پیام‌رسان خود منتشر کرده که قابلیت‌های جذابی را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند.

از جمله ویژگی‌های بارزی که با دریافت این بروزرسانی به تلگرام اضافه خواهد شد، استفاده از ویدیو به جای تصویر در پروفایل است. بدین معنی که کاربر می‌تواند ویدیوهایی کوتاه از خود را ضبط و آن را جایگزین تصاویر ثابت و بی‌روح پروفایل خود کند.

قابلیت‌های متنوعی نیز برای ویرایش این ویدیوها در اختیار کاربران قرار گرفته به طوری که می‌توانند از ویرایشگرهای چندرسانه‌ای برای افزایش کیفیت ویدیوها استفاده کنند و یا حتی از استیکرهای انیمیشنی برای در این ویدیوها و یا تصاویر پروفایل بهره ببرند.

یکی دیگر از این ویژگی‌ها، امکان ارسال فایل‌هایی تا حجم 2 گیگابایت است، در حالی که تا پیش از این، کاربران تنها می‌توانستند فایل‌هایی با حجم 1.5 گیگابایت را با کمک این اپلیکیشن ارسال کنند. ویژگی جدید تلگرام، امکان صاف کردن پوست صورت است که می‌تواند برای آن‌هایی که می‌خواهند جوان‌تر و البته زیباتر به نظر برسند، قابلیت کاربردی و جالبی باشد.

تلگرام همچنین تغییراتی را در جهت ارتقای عملکرد بخش «افراد نزدیک» این اپلیکیشن اعمال کرده که می‌تواند فاصله افرادی را که با شما تماس گرفته‌اند، مشخص کند. از سویی دیگر، کاربران می‌توانند بدون باز کردن صفحه چت با مخاطبان، پیش‌نمایشی از تصویر ارسالی آن‌ها را مشاهده کنند. با این ویژگی، می‌توانید بدون ورود به صفحه چت، از محتوای ارسالی باخبر شوید.

برای گروه‌های تلگرامی‌نیز قابلیتی جدید اضافه شده که به لطف آن، گردانندگان این گروه‌ها می‌توانند نمودارهایی با جزییات دقیق را از فعالیت و رشد گروه خود مشاهده و دریافت کنند. همچنین، افرادی که بیشترین پیام‌ها را در گروه‌ها ارسال کنند به همراه میانگین حروف در هر پیام، نمایش داده خواهند شد.

منبع
Explica

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا