بازیتکنولوژی

پلی استیشن 4 قابل حمل مجهز به نمایشگر 13.3 اینچی

در پی خانه‌نشینی ناشی از شیوع ویروس کرونا، یکی از کاربران علاقه‌مند به بازی‌های ویدیویی دست به ابتکاری جدید زد و توانست یک کنسول پلی استیشن 4 قابل حمل و مجهز به نمایشگر 13.3اینچی را در کنار هم تعبیه کند.

برای ساخت این مجموعه، از یک کیس تولیدشده با فناوری چاپ سه بعدی استفاده شده که قادر است علاوه بر نگهداری کنسول، یک نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 1080p به همراه یک بورد کنترلر مجهز به درگاه HDMI برای اتصال نمایشگر به کنسول در خود جای دهد.

در قسمت پشتی بدنه این کیس، محلی برای پاور دستگاه تعبیه شده و قسمتی نیز به عنوان جای دست به منظور جابجایی و حمل آسان روی این کیس طراحی شده است. با این کیس جدید و کاربردی، کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند در هر مکانی و بدون کمترین دردسری از اجرای بازی‌های مختلف این کنسول لذت ببرند.

سازنده این کیس در پاسخ به نگرانی کاربران در خصوص داغ شدن دستگاه در حین اجرای بازی عنوان کرد که طراحی قسمت‌های مختلف و محل قرارگیری قطعات به نحوی است که هوا به خوبی در میان آن جریان می‌یابد و دمای کنسول بالا نخواهد رفت.

البته نباید فراموش کرد که برای استفاده از این کیس و اجرای بازی‌های پلی استیشن 4، کاربر می‌بایست کابل این کنسول را به برق خانگی متصل کند. بنابراین، دسترسی به یک پریز برق، اولین و مهم‌ترین فاکتور برای استفاده از این کنسول به شمار می‌رود.

اما آنهایی که قصد استفاده از این کیس و کنسول را در محیط‌های خارج از منزل و یا در قطار و اتوبوس و غیره دارند، می‌بایست حتما از یک شارژر همراه همانند شارژر 120 هزار میلی‌آمپری Anker Powerhouse استفاد کنند.

طراحی پلی استیشن 4 قابل حمل مجهز به نمایشگر 13.3 اینچی طراحی پلی استیشن 4 قابل حمل مجهز به نمایشگر 13.3 اینچی

منبع
Inputmag

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا