هواوی

چرا ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2e همراهی ایده‌آل است

این روزها ساعت‌های دیجیتالی فراوانی را پیرامون‌ خود در اختیار داریم؛ از گوشی‌های موبایل گرفته تا بی‌شمار نمایشگری که در طول روز به آنها نگاه می‌کنیم. حالا دیگر به دست داشتن یک ساعت باید دلیلی فراتر از دانستن زمان داشته باشد. از دوره‌ ساعت‌های جیبی تا به امروز، ساعت یک اکسسوری بدون تاریخ انقضا بوده که برای تاثیرگذاشتن روی دیگران استفاده می‌شده است. حالا اینکه این تاثیرگذاری از چه نوعی باشد، می‌تواند از برندی به برند دیگر فرق کند.

با توجه به پیشرفت‌های فناوری روز، ساعت‌ها هم به سطح کاملا جدیدی وارد شده‌اند. هنوز هم ساعت‌ها در قالب ساعت هوشمند، از ابزارهای قدرتمند تاثیرگذاری روی دیگران هستند؛ با این تفاوت که حالا روابط عمیق‌تری با صاحب‌شان برقرار می‌کنند و به یک همراه همیشگی در زندگی تبدیل شده‌اند.

چرا ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e همراهی ایده‌آل است

ساعت‌های قرن بیست‌ویکم به ویژگی‌های عصر مدرن مجهز هستند و حسگرهای پیشرفته‌ای دارند، یکی از ساعت‌های خوب در میان ساعت‌های هوشمند، مدل هواوی Watch GT 2e است. این گجت را می‌توان یک همراه ایده‌آل در زندگی کاربرانش دانست. در ۵ دلیل به جواب این سوال برسیم که چرا Huawei Watch GT 2e لیاقت داشتن لقب «همراه زندگی» را دارد.

دادن حس خوب به کاربر

ظاهر و حسی که هواوی Watch GT 2e به کاربر می‌دهد، همان چیزی است که آن را از مدل‌های قبلی و مدل‌های رقیب متمایز می‌کند. در این ساعت هوشمند از یک نمایشگر لمسی ۱.۳۹ اینچی AMOLED با دقت بالا استفاده شده و دقتی در سطح نمایشگر رتینا (Retina) دارد. نمایشگر این ساعت حتی زیر نور مستقیم خورشید هم به‌راحتی قابل مشاهده است.

این نمایشگر به ‌خوبی در یک حلقه‌ گرد کلاسیک کار گذاشته شده و بندهای ورزشی رنگارنگی هم برای قرارگیری راحت روی دست برای آن درنظر گرفته شده است. این دو المان به خوبی با یکدیگر سازگار هستند. در بدنه‌ این ساعت هوشمند از استیل ضدزنگ استفاده شده  و دکمه‌های کنترلی ساعت درون این بدنه‌ تیره استتار شده‌اند. دکمه‌ها هم‌جهت با انحنای بدنه گرد شده‌اند که همین طراحی، حس یک ساعت اسپورت و در عین حال کلاسیک را منتقل می‌کند.

چرا ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e همراهی ایده‌آل است

باتری با عملکرد فوق‌العاده

ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2e از اولین چیپ هوآوی در زمینه‌ ابزارهای پوشیدنی یعنی Kirin A1 استفاده می‌کند. این چیپ‌ست می‌تواند با مصرف توان الکتریکی بسیار کم، قدرت پردازش بالایی داشته باشد. ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e از طراحی چیپ دوگانه و نسل دوم الگوریتم ذخیره‌ی انرژی استفاده می‌کند و مصرف انرژی الکتریکی در آن بسیار کم است.

همراهی برای زندگی

ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2e به گونه‌ای طراحی شده که کارکرد طولانی‌مدت و استحکام بالایی داشته باشد. به همین دلیل هوآوی ادعا می‌کند این ساعت هوشمند، طولانی‌ترین عمر باتری را دارد. ساعت هواوی Watch GT 2e به طور خاص برای ورزش‌کاران و کسانی مناسب است که به طور دائم در حال جنب‌وجوش هستند. چیپ Kirin A1 می‌تواند شارژ باتری این ساعت هوشمند را به مدت ۲ هفته حفظ کند و به کاربران هواوی Watch GT 2e اجازه می‌دهد از همراهی بی‌وقفه‌ این ساعت لذت ببرند.پ

چرا ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e همراهی ایده‌آل است

متخصص سلامت

ساعت هواوی Watch GT 2e به حسگرهای متعددی از جمله حسگر اندازه‌گیری سطح SpO2 مجهز شده است؛ حسگری که برای نظارت برای سطح اکسیژن خون کاربرد دارد.

همچنین می‌توان به فناوری TruRelax هوآوی اشاره کرد که برای غلبه به استرس طراحی شده، این فناوری با ذخیره کردن HRV (که معادل میزان تغییر در ضربان قلب است) کار می‌کند. ویژگی دیگر این ساعت هوشمند نظارت بر ضربان قلب است که با استفاده از یک حسگر باکیفیت ضربان قلب کار می‌کند. همچنین باید به آلارم بی‌تحرکی موجود در این ساعت هم اشاره کرد که به کاربر یادآوری می‌کند مدت زمان طولانی را بدون تحرک گذرانده است. در نهایت باید گفت فناوری2.0 TruSleep  نیز در این ساعت به کار رفته که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی هوآوی فعالیت می‌کند. این فناوری به بررسی مشکلات خواب کاربر می‌پردازد و پیشنهادهایی را برای بهبود کیفیت خواب ارائه می‌دهد.

همراه تناسب اندام و مربی هوشمند

هواوی Watch GT 2e می‌تواند برای دوست‌داران ورزش نقش یک مربی هوشمند را به عهده بگیرد. این ساعت هوشمند هوآوی ۱۵ برنامه‌ تمرین ورزش حرفه‌ای دارد که ۸ مورد از آنها مربوط به تمرین‌های بیرون از خانه (دویدن، قدم زدن، کوه‌نوری، پیاده‌روی، تپه‌نوری، دوچرخه‌سواری، شنا کردن و ورزش سه‌گانه)‌ است. ۷ مورد دیگر به فعالیت‌های درون خانه (قدم‌زدن، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا کردن، تمرینات آزاد، الپتیکال و رووینگ) اختصاص دارند.

این ساعت برنامه‌های کاملی برای ورزش‌های حرفه‌ای دارد که برای نظارت و ردگیری ۱۹۰ نوع از داده‌ها کاربرد خواهد داشت. ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e همچنین می‌تواند ۶ ورزش حرفه‌ای را به صورت خودکار تشخیص دهد.

چرا ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e همراهی ایده‌آل است

همچنین این ساعت هوشمند توانایی ذخیره کردن حدود ۶۰۰ قطعه موسیقی را دارد، می‌تواند کاربران را از اعلان‌های جاری مثل تماس‌های دریافتی، پیام کوتاه (SMS)، ایمیل‌ها، رویدادهای تقویمی و موارد دیگر مطلع کند. ویژگی‌های رایج و مورد نیاز دیگری از قبیل پیش‌بینی وضع هوا، آلارم، تایمر و چراغ‌قوه هم در ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e وجود دارند.

تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شوند Huawei Watch GT 2e همراهی ایده‌آل برای شهروندان قرن بیست‌ویکم باشد؛ آنهایی که می‌خواهند کسی به صورت تمام‌وقت کنارشان باشد و آنها را در زندگی پرسرعت امروزی همراهی کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا