ایلان ماسکخودرو

وقتی تسلا سایبرتراک به یک قایق تبدیل می‌شود

اخیرا یکی از کاربران فضای مجازی، انیمیشنی را از خودرو سایبرتراک شرکت تسلا منتشر کرده که همانند قایق روی آب شناور است و سرنشین آن نیز در حال ماهیگیری است.

انتشار این ویدیو، واکنش ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در پی داشت و وی نوشت که شاید بتوانیم در آینده چنین کاربردی را به سایبرتراک اضافه کنیم. این اظهارنظر بلندپروازانه، سوالات زیادی در در ذهن علاقه‌مندان به این برند محبوب بوجود آورده و مشخص نیست که آیا ایلان ماسک واقعا تصمیم به تولید چنین محصولی دارد یا این که کامنت مذکور، صرفا در حد یک شوخی بوده است.

با این حال، تسلا و شخص ایلان ماسک در طی سال‌های اخیر نشان دادند که در دنبال کردن طرح‌های عجیب و بلندپروازانه سابقی خوبی دارند و می‌تواند انتظار تولید هر محصولی را از این شرکت داشت. اگر خاطرتان باشد چند سال پیش نیز مدیرعامل تسلا رسما اعلام کرد که می‌توان از خودروی تسلا مدل اس به عنوان یک قایق استفاده کرد. اما در ادامه عنوان کرد که چنین کاربردی برای خودروها توصیه نمی‌شود و صرفا می‌توان برای مدت کوتاهی از آن‌ها به عنوان قایق استفاده کرد.

در همین رابطه اخیرا ویدیویی دیگر از قدرت خودروی تسلا رودستر منتشر شده که شتاب صفر تا صد این خودرو را در 1.1 ثانیه نشان می‌دهد. اگرچه این ویدیو، واقعی نیست اما ازآنجایی که تسلا قصد استفاده از تراسترهای (رانش‌گر) اسپیس ایکس را در این خودرو دارد، دستیابی به چنین عددی دور از انتظار نیست.

منبع
Electrek

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا