شبکه‌های اجتماعی

تماس تصویری به نسخه بتای آی او اس تلگرام اضافه شد

تلگرام چندی پیش از تصمیم خود برای اضافه کردن قابلیت تماس تصویری در این اپلیکیشن پیام‌رسان خبر داد و حال طبق آخرین گزارش‌ها، این قابلیت به نسخه بتای آی او اس این اپلیکیشن اضافه شده است.

این قابلیت که از آن به عنوان تنها نقطه ضعف تلگرام یاد می‌‌شد، به صورت آزمایشی در نسخه 6.3 این اپلیکیشن برای کاربران آی او اس رویت شده و این نشان می‌‌دهد که چیزی تا عرضه امکان تماس تصویری برای میلیون‌ها کاربر این اپلیکیشن باقی نمانده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌‌کنید، برای فعال کردن این قابلیت، کاربر می‌‌بایست به بخش تنظیمات اپلیککیشن رفته و گزینه Experimental Features را فعال کند. سپس، دکمه Video Call در منوی پروفایل ظاهر خواهد شد و می‌‌توان با لمس آن، با سایر کاربران ارتباط ویدیویی برقرار کرد.

گفته می‌‌شود که در بروزرسانی جدید تلگرام، قابلیت تماس ویدیویی برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه خواهد شد. در حال حاض، تعداد دانلودهای اپلیکیشن تلگرام در گوگل پلی استور از مرز 500 میلیون عبور کرده که همه‌گیری ویروس کرونا و تمایل کاربران به استفاده بیشر از شبکه‌های اجتماعی، در دستیابی به چنین عدد بالایی بی‌تاثیر نبوده است.

از آنجایی که این اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض در هیچ دستگاه و پلتفرمی‌‌نصب نیست، میزان دانلود ثبت شده برای تلگرام قابل توجه است. با این حال هنوز تلگرام راه زیادی را برای رسیدن به جایگاهی که اکنون اپلیکیشن‌هایی همچون واتساپ در آن قرار دارند، فاصله دارد.

تماس تصویری به نسخه بتای آی او اس تلگرام اضافه شد

منبع
Gizchina

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا