تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

توییتر یکی دیگر از توییت‌های ترامپ را برچسب زد

سیاست‌های اخیر توییتر در برچسب‌گذاری توییت‌های ناقض قوانین این شرکت و حذف توییت‌های جنجالی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در کانون توجهات قرار گرفته است.

این شرکت به تازگی یکی دیگر از توییت‌های متعلق به دونالد ترامپ را به دلیل نقض قوانین این شرکت و آنچه به عنوان استفاده از زور و تهدید به خشونت علیه مردم معترض در واشنگتن برچسب زد. در بیانیه توییتر در این خصوص آمده است: به دلیل نقض قوانین و رفتار نامناسب بویژه تهدید علیه گروه از افراد مشخص، یک پیام آگاهی‌دهنده را روی این توییت درج کردیم.

اگرچه این توییت حذف نشده و قابل مشاهده است، اما پیام هشداری که توییتر از آن استفاده کرده در هنگامی‌که کاربران قصد ریتوییت کردن این پست را داشته باشند، ظاهر خواهد شد. طبق سیاست‌های توییتر، پیام‌های مربوط به رهبران جهانی که ناقض قوانین این شرکت باشند، حذف نخواهند شد بلکه برچسب‌گذاری می‌شوند.

در پیام توییتری ترامم آمده است: تا زمانی که من رئیس جمهورتان هستم، هرگز یک «منطقه خودمختار» در واشنگتن دی‌.سی بوجود نخواهد آمد. اگر آن‌ها به تلاش خود برای این کار ادامه دهند، با برخوردی جدی روبه‌رو خواهند شد.

این برای اولین بار نیست که توییتر، پست‌های ترامپ را به دلیل نقض ترویج خشونت و رفتار نامناسب برچسب‌گذاری می‌کند؛ در ماه گذشته میلادی نیز توییتر یکی از پست‌های ترامپ را که حاوی عبارت «وقتی غارت‌ها شروع شود، تیراندازی هم آغاز می‌شود»، برچسب زد. این پست طبق قوانین این شرکت، ترویج‌دهنده خشونت تلقی شده بود.

چند روز قبل نیز یکی دیگر از توییت‌های ترامپ که حاوی یک ویدیوی دستکاری‌شده منتسب به شبکه سی‌ان‌ان بود، به عنوان فایل رسانه‌ای دستکاری شده برچسب زد. جدال توییتر با ترامپ سبب شد تا رئیس جمهور آمریکا فرمانی اجرایی را علیه شبکه‌های اجتماعی امضا کند و این مساله با واکنش‌های زیادی از سوی مدیران عامل غول‌های عرضه فناوری همراه بود.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا