بازیتکنولوژی

 Game Gear Micro معرفی می‌شود؛ کوچکترین کنسول بازی سگا

شرکت محبوب و پرطرفدار سگا (Sega) قصد دارد امسال، شصتمین سالگرد تاسیس خود را با عرضه یک کنسول بازی جدید و خاطره‌انگیز جدید جشن بگیرد.

این کنسول که طبق شواهد، کوچکترین دستگاه بازی این شرکت به شمار می رود، تحت عنوان Game Gear Micro شناخته می شود و تلاشی از سوی سگا برای احیای یک دستگاه 8 بیتی دستی برای رقابت با محصول Game Boy شرکت نینتندو محسوب می شود.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در خصوص این محصول در دست نیست اما وب‌سایت Famitsu پیش‌بینی کرد که این سیستم، حداقل یکی از بازی های Game Gear Sonic the Hedgehog را در خود جای خواهد داد.

با توجه به تصویر منتشر شده، Game Gear Micro در چهار رنگ مشکی، آبی، زرد و قرمز عرضه خواهد شد. قیمت این محصول برابر با 50 دلار تعیین شده و گفته می شود که از ششم اکتبر به دست کاربران ژاپنی خواهد رسید.

 Game Gear Micro معرفی شد؛ کوچکترین کنسول بازی سگا

منبع
ورج

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام من هنوز عاشق بازی های سگا هستم و هنوز هم ازشون بازی میکنم هم کنسول اصلی رو دارم هم چند تا کنسول دستی سگا من هنوزم دارم سگا بازی میکنم چون نمیخوام خاطرات اون روزا رو فراموش بشه کاش روزی سگا دوباره بیاد به عرصه رقابت و همه رو کنار بزنه مثل قبلا

  2. آخه تولید این کنسول ها واقعا به چه درد میخوره. الان کل این بازی ها رو که منسوخ شده هم هستن رو میشه رو پی سی یا موبایل اجرا کرد.
    کی حاضر میشه به اینا پول بده!

  3. آخی دلم برا سگا خیلی میسوزه.
    واقعا حقش این نبود به این حال و روز بیفته!
    حالا زده تو خطر تولید کنسولهای کوچیک و نوستالژی!
    کاش بازم سگا پا بگیره و بتونه با کمپانی های بزرگ نینتندو سونی و مایکروسافت و حتی آتاری رقابت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا