اپل

آیفون های مجهز به آی او اس ۱۳، بروزرسانی آی او اس ۱۴ را دریافت می کنند

اگرچه هنوز چند روزی به زمان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در سال ۲۰۲۰ و رونمایی از بروزرسانی آی او اس ۱۴ باقی مانده، اما دستگاه‌هایی که این آپدیت را دریافت خواهند کرد، مشخص شدند.

طبق گزارش وب‌سایت Verifier، تمامی‌دستگاه‌هایی که هم‌اکنون به آی او اس ۱۳ مجهزند، بروزرسانی جدید آی او اس ۱۴ را دریافت خواهند کرد. اگرچه هنوز درستی این ادعا تایید نشده اما گزارش وب‌سایت مذکور در خصوص آی او اس ۱۲ و عدم دریافت این بروزرسانی در دو گوشی آیفون ۵اس و آیفون ۶ به واقعیت تبدیل شد.

بنابراین، می‌توان گفت که اپل تا یک سال دیگر نیز به پشتیبانی نرم‌افزاری از مدل‌های آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس که در سال ۲۰۱۵ عرضه شدند، ادامه خواهد داد. با این حال، این وب‌سایت نوشت که در آپدیت بعدی آی او اس، خبری از پشتیبانی از این دو گوشی و همچنین نسل اول آیفون SE نخواهد بود.

بروزرسانی آی او اس ۱۴۴ در تاریخ ۲۲ ژوئن (۲ تیر) و در جریان کنفرانس WWDC ۲۰۲۰ به دلیل نگرانی‌ها در خصوص شیوع کرونا به صورت آنلاین رونمایی خواهد شد. طبق آخرین گزارش‌ها، ویژگی‌های جدید متنوعی در این نسخه اضافه خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت نمایش لیستی هوم اسکرین، ویژگی‌های جدید واقعیت افزوده و استفاده از اپلیکیشن‌ها بدون نیاز به دانلود کامل آن‌ها اشاره کرد.

انتظار می‌رود که اپل در این رویداد از مک او اس ۱۰.۱۶، تی وی او اس ۱۴ و واچ او اس ۷ نیز رونمایی کند. همچنین، برخی منابع خبری از عرضه آپدیت نرم‌افزاری جدید برای هوم پاد در این مراسم خبر داده‌اند.

 

 

منبع
9to5mac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا