تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

نقصی جدید در اینستاگرام که کاربران را به دردسر انداخت

اخیرا یک نقص در اینستاگرام گزارش شده که امکان پست تصاویری بسیار کشیده را در این اپلیکیشن برای کاربران فراهم می‌کرد به طوری که کاربران را در مشاهده پست‌های سایر کاربران به دردسر می‌انداخت.

طبق گزارش‌ها و اطلاعاتی که ارائه شده، کاربران می‌توانستند به لطف این نقص، تصاویری را به اشتراک بگذارند که برای مشاهده آن‌ها، می‌بایست تا چند ثانیه به پایین اسکرول کرد. اگرچه اینستاگرام معمولا تصاویر را در یک فریم جای می‌دهد تا تمامی‌ابعاد آن در صفحه یک گوشی قابل مشاهده باشد، اما این نقص به گونه‌ای بود که کاربر می‌توانست تصاویری عمودی با اندازه‌های بسیار زیاد را در این پلتفرم به اشتراک بگذارد.

این نقص فقط در نسخه آی او اس اپلیکیشن اینستاگرام وجود داشت و بعد از انتشار اخبار مربوط به آن، مشکل مذکور توسط این شرکت برطرف شده است. روش ارسال این تصاویر نیز به نحوی بود که ابتدا می‌بایست یک عکس طویل و عمودی را ایجاد و در گوشی ذخیره کرد. سپس از طریق قابلیت ارسال پست اینستاگرام، آن را انتخاب کرده و به اشتراک گذاشت. در اینجا، اینستاگرام قادر به کراپ کردن چنین تصاویری نبود.

با این حال، محدودیت‌هایی نیز در ارسال این عکس‌های دراز و طویل وجود داشت و عکس‌هایی با اندازه‌های بزرگ، سیاه می‌شدند یا به طور کامل بارگذاری نمی‌شدند. برخی از تصاویر نیز به صورت پیکسل‌‌های جدید به نمایش درمی‌آمدند.

ناگفته نماند که این نقص در اندروید به هیچ وجه مشاهده نشد و تصاویر به طور دقیق، کراپ می‌شدند و در یک فریم جای می‌گرفتند.

مشاهده نقصی جدید در اینستاگرام که کاربران را به دردسر انداخت

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا