چگونهشبکه‌های اجتماعی

چگونه بفهمیم که در تلگرام بلاک شده‌ایم؟

آمار و ارقام از محبوبیت روزافزون اپلیکیشن تلگرام نزد کاربران جهانی حکایت دارند. این شرکت در ماه گذشته میلادی اعلام کرد که تعداد کاربران این اپلیکیشن از مرز 400 میلیون نفر عبور کرده است.

از سویی دیگر، این شرکت اخیرا خبر داد که تا پایان سال جاری میلادی، قابلیت تماس ویدیویی امن را به تلگرام اضافه خواهد کرد که با توجه به افزایش استفاده از تماس‌ها‌ی ویدیویی در روزهایی کرونایی، به محبوبیت بیش از پیش این اپلیکیشن ختم حواهد شد.

حال در میان انبوه ویژگی‌ها‌ و امکاناتی که در اپلیکیشن تلگرام تعبیه شده، قابلیت بلاک کردن می‌تواند در مواقع لزوم بسیار گره‌گشا باشد. همانطور که شما می‌توانید سایرین را بلاک و ارتباط آن‌ها با خود را قطع کنید، دیگران نیز می‌توانند همین کار را با شما انجام دهند.

از این رو، شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چگونه بفهمیم که در تلگرام بلاک شده‌ایم؟ پاسخ این سوال را می‌توانید از طریق سه روش زیر پیدا کنید:

  • اگر آخرین بازدید فرد، «خیلی وقت پیش» یا همان Long time ago باشد
  • اگر پیامی ‌به کاربری ارسال می‌کنید و وی هرگز پیام‌ها‌یتان را نمی‌بیند
  • اگر نمی‌توانید تصویر پروفایل شخص مورد نظر را ببینید

اگر این سه حالت را مشاهده کردید، بدانید که بلاک شده‌اید. اما اگر فردی به پیام‌ها‌یتان پاسخ نمی‌دهد ولی می‌توانید تصویر پروفایل او را ببینید، در این صورت بلاک نیستید اما او بنا به دلایلی نمی‌خواهد جوابتان را بدهد.

اما اگر بازهم تردید داشتید که آیا توسط فردی خاص بلاک شده‌اید یا خیر؛ می‌توانید شماره وی را به یکی از دوستان خود بدهید تا روی گوشی خود ذخیره کنید، اگر وی می‌تواند تصویر پروفایل را زمان بازدید وی را ببیند ولی شما نمی‌توانید، مطمئنا بلاک شده‌اید.

پی بردن به بلاک شدن از یک کانال

یکی دیگر از قابلیت‌ها‌ی تلگرام، امکان ساخت کانال است که محبوبیت بالایی نزد کاربران دارد. اما اگر می‌خواهید بفهمید که آیا از یک کانال تلگرامی‌بلاک شده‌اید یا آن کانال حذف شده است؛ می‌توانید از یکی از دوستان خود بخواهید تا از طریق حساب کاربری خود، کانال مدنظرتان را جست‌وجو کند. اگر توانستید آن کانال را پیدا کنید، پس شما بلاک شده‌اید. اما اگر پیدا نشد، حتما کانال مورد نظر حذف شده است.

منبع
Truegossiper

نوشته های مشابه

‫467 دیدگاه ها

  1. המימורים בפלטפורמת האינטרנט – המימוני ספורט, קזינו אונליין, משחקים קלפי.

    מימורים באינטרנט הופכים ל לקטגוריה נפוץ במיוחד בעידן המחשב.

    מיליונים שחקנים מנסים את מזלם במגוון מימורים השונים.

    התהליכים הזה משנה את את רגעי הניסיון והתרגשות.

    גם עוסק בשאלות אתיות וחברתיות העומדים ממאחורי המימורים ברשת.

    בתקופת הזה, המימונים באינטרנט הם חלק מהותי מתרבות ה הספורטיבי, הפנאי והחברה ה המתקדמת.

    המימורים בפלטפורמת האינטרנט כוללים את מגוון רחב של פעילויות, כולל מימורים על תוצאות ספורט, פוליטי, וגם מזג האוויר.

    המימורים הם בעיקר מתבצעים באמצע

  2. מרכזי המַרכֵּז לְמַעֲנֵה רֶּקַע כיוונים (Telegrass), נוֹדַע גם בשמות “גַּרְגִּירֵים” או “רִיחֲמִים כיוונים”, היא אתר מזִין מידע, לינקים, קישורים, מדריכים והסברים בנושאי קנאביס בתוך הארץ. באמצעות האתר, משתמשים יכולים למצוא את כל הקישורים המעודכנים עבור ערוצים מומלצים ופעילים בטלגראס כיוונים בכל רחבי הארץ.

    טלגראס כיוונים הוא אתר ובוט בתוך פלטפורמת טלגראס, מספק דרכי תקשורת ושירותים שונות בתחום רכישת קנאביס וקשורים. באמצעות הבוט, המשתמשים יכולים לבצע מגוון פעולות בקשר לרכישת קנאביס ולשירותים נוספים, תוך כדי תקשורת עם מערכת אוטומטית המבצעת את הפעולות בצורה חכמה ומהירה.

    בוט הטלגראס (Telegrass Bot) מציע מגוון פעולות שימושיות למשתמשים: הזמנה קנאביס: בצע הזמנות דרך הבוט על ידי בחירת סוגי הקנאביס, כמות וכתובת למשלוח.
    שאלות ותמיכה: קבל מידע על המוצרים והשירותים, תמיכה טכנית ותשובות לשאלות שונות.
    בדיקה מלאי: בדוק את המלאי הזמין של קנאביס ובצע הזמנה תוך כדי הקשת הבדיקה.
    הצבת ביקורות: הוסף ביקורות ודירוגים למוצרים שרכשת, כדי לעזור למשתמשים אחרים.
    הכנסת מוצרים חדשים: הוסף מוצרים חדשים לפלטפורמה והצג אותם למשתמשים.
    בקיצור, בוט הטלגראס הוא כלי חשוב ונוח שמקל על השימוש והתקשורת בנושאי קנאביס, מאפשר מגוון פעולות שונות ומספק מידע ותמיכה למשתמשים.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا