تکنولوژیخودروصنعت هوایی

جت لیموزینی «لیرموزین» به حراج گذاشته می‌شود

اگر بخواهیم به دو مورد از محبوب‌ترین وسایل نقلیه میلیاردرها اشاره کنیم، به گزینه‌هایی جز لیموزین و لیرجت نخواهیم رسید. اما در سال 2015، محصولی به نام لیرموزین (Learmousine) تولید شده که ترکیبی از لیموزین و لیرجت است و اکنون قرار است به حراج گذاشته شود.

طول بدنه لیرموزین به 12.8 متر می‌رسد و عرض آن نیز برابر با 2.4 متر عنوان شده است. این محصول می‌تواند تا 18 سرنشین را به همراه یک راننده در خود جای دهد. قدرت حرکتی لیرموزین بواسطه پیشرانه 8.1 لیتری V-8 شورولت Vortec تامین می‌شود که قادر است توانی معادل 400 اسب بخار را به ارمغان آورد.

زیر این بدنه 12.8 متری از چهار چرخ 28 اینچی که با رنگ قرمز و مشکی طراحی شده‌اند، استفاده شده است. همانطور که پیشتر اشاره شد، لیموزین در سال 2005 توسط دن هریس (Dan Harris) و تیم تحت هدایت وی طراحی شده است. در حال حاضر، شرکت Jettersetter واقع در شیکاگو، مالکیت لیموزین را بر عهده دارد و قرار است در ماه ژوئن به حراج گذاشته شود.

این جت زمینی یا هر آنچه که نامش را می‌گذارید، از یک فریم اسکلتی بهره می‌برد و قسمت بیرونی آن نیز با رنگ قرمز شکلاتی، رنگ‌آمیزی شده است. فرمان لیموزین تفاوتی با فرمان دیگر خودروهای موجود  ندارد و به طور کل، طراحی آن حدود دو سال برای تیم هریس زمان بُرد.

بال‌های لیرموزین از قابلیت جمع شدن برخوردارند و بدین ترتیب پارک آن نیاز به فضای خالی زیادی ندارد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به صندلی‌های مجهز به پوشش چرم، سیستم‌های پیشرفته صوتی و تصویری، تلویزیون 27 اینچی پلاسما، پنل‌های نوری متنوع و چندین اسپیکر اشاره کرد. در مقابل راننده نیز از چهار نمایشگر کوچک برای نمایش محتویاتی که توسط دوربین‌های نصب شده روی بدنه ثبت می‌شوند، استفاده شده است.

منبع
Newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا