تکنولوژیرایگانویروس کرونا

لایکا و المپوس کلاس های رایگان عکاسی برگزار می‌کنند

دو شرکت‌ لایکا و المپوس برگزار می‌کنند

دو شرکت سازنده ادوات عکاسی لایکا و المپوس ( Leica  و Olympus ) اعلام کردند که به دلیل پاندمی کووید 19، برای عکاسان کلاس های رایگان آموزشی و مباحثه در زمینه عکاسی برگزار خواهند کرد.

شرکت‌های زیادی هستند که در این روزهای قرنطینه خانگی، برنامه‌هایی مخصوص خلاقان محبوس در خانه عرضه می‌کنند. مثلا هفته پیش شرکت نیکون تمام برنامه کلاس‌های آموزش عکاسی خود را تا پایان ماه آوریل رایگان اعلام کرد.

شرکت المپوس هم برنامه جدیدی معرفی کرده تحت عنوان «در خانه با دوره‌های المپوس»(Home With Olympus Sessions)، برنامه‌ای که راهی است برای اتصال کاربران با متخصصان فنی المپوس.

عکاسان و یا دوستداران هنر عکاسی می‌توانند از داخل خانه برای جلسات گروهی یا انفرادی ثبت نام کنند. در این جلسات، کاربر می تواند سوال های خود را بپرسد و از متخصصین شرکت، پاسخ دریافت کند یا در مورد مدل های مختلف دوربین های المپوس بیشتر یاد بگیرد.

برنامه‌های گروهی متشکل از 6 شرکت کننده است که در هر جلسه در مورد یک مدل دوربین به خصوص  و سبک‌های  عکاسی صحبت می‌شود مثل  landscape، macro و underwater.

این کلاس‌ها محدود است و اگر علاقه دارید که در آنها شرکت کنید به وب سایت المپوس رفته و ثبت نام کنید.

شرکت لایکا هم یک سری جلسات مباحثه آنلاین به صورت رایگان ارائه کرده که توسط عکاسان، موسیقی‌دانان، بازیگرها و دیگر فعالان سرشناس حوزه هنر مدیریت خواهد شد. این جلسات مباحثه از دوازدهم آوریل آغاز شده و چند هفته‌ای ادامه خواهد داشت.

عکاسانی مانند جنیفر مک لور و جوآن کریستوبال کوبو در این کلاس های رایگان عکاسی لایکا و المپوس قرار است از شیوه‌های عکاسی در قرنطینه حرف بزنند. مگی استبر هم می‌خواهد در مورد پروژه‌ای صحبت کند که « Secret Garden of Lily LaPalma» نام دارد و برنده جایزه گوگنهیم شده است. استفن ونسکو نیز قرار است در مورد آثار دیجیتال خود صحبت کند.

برای شرکت در جلسات مجازی هر هنرمند، باید از اینجا ثبت نام کنید.

افرادی همچون DJ D Nice، Jeff Garlin، Danny Clinch نیز قرار است در آینده در این دوره‌ها صحبت کنند که البته ثبت‌نام برای شرکت در جلسات این افراد هنوز باز نشده است.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا