اپل

آیفون جدید ارزان‌قیمت اپل، آیفون SE نام خواهد داشت

به نظر چیزی تا رونمایی از آیفون جدید 4.7 اینچی اپل باقی نمانده و شواهد نشان می‌دهد که این گوشی تحت عنوان آیفون SE معرفی خواهد شد.

گواه این ادعا، تصویری از محافظ صفحه‌ایست که توسط شرکت Belkin در فروشگاه اپل ثبت شده و در توضیحات آن آمده که می‌توان از آن برای آیفون 7، آیفون 8 و آیفون SE استفاده کرد. این اطلاعات با آنچه که پیشتر در خصوص نزدیکی طراحی آیفون SE جدید با این دو مدل گوشی منتشر شده، مطابقت دارد.

چند ساعت پیش نیز وب‌سایت 9to5mac، نام آیفون SE را برای عضو جدید این خانواده اعلام و عنوان کرد که این محصول در رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز و مجهز به سه ظرفیت حافظه 64، 128  و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین برای این گوشی، پردازنده A13 ذکر شده است.

با این حال، محافظ صفحه‌ای که توسط شرکت مذکور در فروشگاه اپل ثبت شده، برای هر سه گوشی آیفون7، 8 و SE مناسب خواهد بود و قرار است با قیمت 39.95 دلار به فروش برسد. همچنین مدل دیگر از محافظ صفحه برای گوشی‌های مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی تولید شده که احتمالا برای آیفون 7 پلاس و 8 پلاس مناسب خواهد بود. ناگفته نماند که وب‌سایت 9to5mac چندی پیش ادعا کرده بود که اپل در حال ساخت آیفون جدید 5.5 اینچی است.

تاکنون شایاعت زیادی در خصوص نسل جدید آیفون‌های ارزان‌قیمت اپل منتشر شده که برخی از منابع خبری، نام آیفون 9 را برای این گوشی پیش‌بینی کرده بودند. اخیرا نیز از برگزاری مراسم (احتمالا آنلاین) رونمایی این آیفون در تاریخ 27 فروردین خبر داده‌اند.

گفتنی است مدل نخست آیفون SE در ماه مارس 2016 معرفی و با قیمت 399 دلار به بازار عرضه شد.

آیفون جدید ارزان‌قیمت اپل، آیفون SE نام خواهد داشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا