تکنولوژیموبایل

شیائومی‌ می10 لایت 5G معرفی شد

اگرچه تولیدکنندگان وعده عرضه گوشی‌های 5G ارزان‌قیمت را در سال 2020 داده بودند، اما تا قبل از امروز هیچ خبری از این گوشی‌ها نبود. تا این که ساعاتی پیش، شیائومی‌ اولین محصول 5G ارزان‌قیمت را با نام می10 لایت 5G معرفی کرد.

این گوشی اگرچه از مشخصات رده‌پایین‌تری به نسبت مدل‌های پرچمدار می10 بهره می‌برد، اما با نگاهی به طراحی می10 لایت 5G می‌توان دریافت که شیائومی‌ روح این دو پرچمدار را در این محصول دمیده است. گوشی 5G جدید شیائومی‌ به پردازنده اسنپدراگون 760 مجهز شده از مودم یکپارچه 5G بهره می‌برد.

همچنین در می10 لایت 5G از فناوری LiquidCook استفاده شده که از آن برای پایین آوردن دمای دستگاه در حین پردازش‌های سنگین استفاده می‌شود. این گوشی به نمایشگر 6.57 اینچی امولد مجهز شده و یک سنسور 16 مگاپیکسلی نیز در قسمت بالایی این نمایشگر مشاهده می‌شود.

در قسمت پشتی اما از دوربین چهارگانه استفاده شده که یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده شده است. متاسفانه شیائومی، اطلاعاتی را در خصوص مشخصات سه سنسور دیگر ارائه نداده و قرار است در آینده نزدیک، در اختیار کاربران قرار دهد. با این حال، شیائومی‌ اعلام کرد که در این دوربین ویژگی‌هایی همچون Pro Mode، Shoot Steady و فناوری هوش مصنوعی بکار رفته است.

می10 لایت 5G در دل خود یک باتری 4160 میلی‌آمپری را جای داده که با سرعت 20 وات، شارژ می‌شود. ضخامت بدنه دستگاه برابر با 7.9 میلیمتر و وزن آن نیز حدود 192 گرم عنوان شده است. این گوشی در رنگ‌های سفید، خاکستری و سبز عرضه خواهد شد.

طبق گفته شیائومی، می10 لایت 5G مجهز به رم 64 گیگابایتی با قیمت 350 یورو و مدل مجهز به 128 گیگابایتی با قیمت 400 دلار به فروش خواه رفت.

شیائومی‌ می10 لایت 5G معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا