اپلرایگان

اپل، نرم ‌افزارهای Final Cut Pro و Logic Pro X را برای ۳ ماه رایگان کرد

علاقمندان به ویرایش و تدوین فیلم و موسیقی می‌توانند برای مدت زمان 90 روز از دو نرم‌افزار محبوب و حرفه‌ای اپل به نام‌های Final Cut Pro مخصوص تدوین ویدیو و Logic Pro X ویژه کار با موزیک به صورت رایگان استفاده کنند.

برای دانلود نسخه رایگان ۹۰ روزه نرم‌افزار Final Cut Pro روی این لینک کلیک کنید.

شیوع گسترده کرونا در جهان و قرنطینه بسیاری از شهرها، میلیون‌ها انسان را خانه‌نشین کرده و برخی از افراد با توجه به شرایط کاری خود، می‌بایست کارهای خود را در خانه و به صورت دورکاری انجام دهند. همچنین بسیاری از دانشجویان و دانش‌آموزان نیز دیگر قادر به شرکت در کلاس‌های خود نیستند و راهی جز ماندن در خانه ندارند

در این روزها، می‌توان از برخی نرم‌افزارهای خاص استفاده کرد و کارها را انجام داد؛ اما متاسفانه بسیاری از نرم‌افزارهای حرفه‌ای که از قابلیت‌های مورد نیاز کاربران برخوردارند، به صورت پولی ارائه می‌شوند و ممکن است پرداخت هزینه خرید و یا اشتراک آن، برای برخی کاربران مقدور نباشد.

از این رو، شرکت اپل به منظور رفع این مشکل برای کاربران، اعلام کرد که استفاده از این دو اپلیکیشن برای مدت زمان 90 روز رایگان خواهد بود. این شرکت اظهار امیدواری کرد که کاربران بتوانند با کمک Final Cut Pro و Logic Pro X، کارهای خود را بدون نیاز به ترک خانه انجام دهند.

پیش از این، تنها امکان استفاده 30 روزه رایگان برای نرم‌افزار Final Cut Pro برای علاقمندان به این برنامه فراهم شده بود و در خصوص Logic Pro X نیز باید گفت که هرگز به صورت آزمایشی و رایگان جتی برای یک روز در اختیار کاربران قرار نگرفته بود.

اپل برای آن دسته از کاربرانی که پیشتر نرم‌افزار Final Cut Pro را با اجرای آزمایشی 30 روزه دانلود کرده‌اند، نیز اعلام کرد که مدت زمان استفاده رایگان آن‌ها اضافه خواهد شد. البته فقط شرکت اپل نیست که چنین طرحی را پیاده کرده و شرکت‌های دیگر نیز در این زمینه پیشقدم شده‌اند.

برای نمونه می‌توان به شرکت Avid اشاره کرد که امکان استفاده 90 روزه رایگان را برای اپلیکیشن موسیقی Pro Tools خود فراهم کرد. همچنین شرکت Fender به 100 هزار نفر از کاربران اپلیکیشن Fender Play، آموزش رایگان گیتار برای مدت زمان سه ماه را ارائه کرده است.

برای آن دسته از کاربرانی که تمایل به خرید دو اپلیکیشن Final Cut Pro و Logic Pro X دارند باید گفت که به ترتیب با قیمت 299 و 199 دلار قابل خرید هستند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا