تکنولوژیرایگان

اپلیکیشن ورزشی تمرین نایک را نصب کنید – فعلا رایگان

نایک این اپلیکیشن ۱۱۹ دلاری را فعلا به خاطر کرونا رایگان کرده است

اپلیکیشن ورزشی تمرین نایک یکی از بهترین اپلیکیشنهای پولی تمرین حالا به شکل رایگان در دسترس است.

در حالی که بسیاری از باشگاه‌های ورزشی و لیگ‌های ورزشی در سراسر جهان به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده اما برخی شرکتها مانند نایک اقدام به رایگان کردن اپلیکیشنهای پولی خود کرده‌اند.

اپلیکیشن کلوب تمرین نایک Nike Training Club (NTC) که یک برنامه عالی و البته پولی برای انواع و اقسام تمرینات ورزشی و بدنسازی است، حالا و برای مدت نامشخص این برنامه را رایگان کرده است.

هدف از این اقدام نایک کمک به افراد برای ورزش در خانه و ماندن در خانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس در سطح جامعه است.

این سرویس شامل انواع تمرینات ورزشی است که به صورت ویدیویی و توسط مربیان حرفه‌ای ارایه می‌شود و شما قادر خواهید بود با گذاشتن موبایل یا تبلت یا اتصال آن به تلویزیون همزمان به ورزش بپردازید.

هم اکنون بیش از ۱۸۵ نوع تمرین ورزشی روی اپلیکیشن Nike Training Club  قرار دارد از یوگا گرفته تا تمرینات ورزشی هدفدار.

هر تمرین بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و در طول آن مربی توصیه‌های مختلفی از آمادگی ذهنی گرفته تا حرکات، تغذیه، ریکاوری و حتی خواب را به کاربر ارایه می‌دهد.

ویژگی‌های اپلیکیشن Nike Training

اپلیکیشن تمرین نایک به لطف پشتیبانی یکی از مشهورترین برندهای پوشاک ورزشی یکی از کامل‌ترین ابزار تمرین است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید برای خود اهداف بدنسازی تعیین کنید و مسیر پیشرفت خود را دنبال کنند.

تمرین دهندگان این اپلیکیشن از مشهورترین مربیان بین‌المللی گروه نایک هستند و این تمرینات را برای هر رده سنی یا آمادگی جسمانی ارایه می‌کنند.

بنابراین این تمرینات فقط برای افراد حرفه‌ای نیست و می‌توانید از برنامه‌های مبتدی شروع کنید و به تدریج با پیشرفت بیشتر برنامه‌های پیشرفته را دنبال کنید. در این اپلیکیشن سه مدل تمرین مبتدی، متوسط و پیشرفته وجود دارد.

یک ویژگی این اپلیکیشن ارایه تمریناتی اختصاصی با تمرکز بر یک بخش بدن است مثلا بازوها، عضلات، شانه‌ها و یا پاها.

برنامه‌های ورزشی به صورت ویدیویی توسط برخی از مربیان مشهور نایک ایسا توماس، جولی ارتز و حتی کریستیانو رونالدو ارایه می شود.

هدف نایک این است که با تمرکز و راهنمایی گرفتن از ورزشکاران و مربیان حرفه‌ای به اهداف تناسب اندام خود برسید.

یک ویژگی اپلیکیشن تمرین نایک این است که می‌توان آن را در هرجایی انجام داد از باشگاه گرفته تا منزل و یا فضای باز. به همین دلیل به خصوص برای دورانی که به خاطر قرنطینه ناشی از ویروس یا حتی آلودگی هوا مجبور به ماندن در خانه هستیم، می‌توانیم از این برنامه برای حفظ آمادگی جسمانی و ورزش در خانه استفاده کنیم.

تمرین بر اساس برنامه اشخاص

یک ویژگی اپلیکیشن تمرین نایک این است که بر اساس برنامه روتین افراد به آنها پیشنهاد برنامه می‌دهد. هرچه بیشتر با نایک کلاب تمرین کنید توصیه‌های برنامه به شما بیشتر می‌شود.

اپلیکیشن تمرین نایک Nike training هم برنامه ورزشی و هم برنامه غذایی ارایه می‌دهد
اپلیکیشن تمرین نایک Nike training هم برنامه ورزشی و هم برنامه غذایی ارایه می‌دهد

اگر ساعت هوشمند دارید مثلا اپل واچ این اپلیکیشن روی آن هم نصب می‌‌شود به این ترتیب حتی می‌توان بدون نیاز به موبایل تمرینات را از طریق ساعت دنبال کنید یا مثلا به سراغ تمرین بعدی یا قبلی بروید. همچنین اگر ساعت شما مجهز به سنسور ضربان قلب باشد می‌توانید میزان آن را همزمان از روی این اپلیکیشن و در حین ورزش هم ببینید.

نایک ترینینگ کلاب پولی

سرویس پولی کلوب تمرین نایک برنامه‌های طولانی مدت ۴-۶ هفته‌ای ارایه می‌دهد. این برنامه که فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا رایگان شده یک برنامه اشتراکی است و برای استفاده از آن باید ۱۴.۹۹ دلار در ماه بپردازید. ( قیمت هزینه سالانه آن ۱۱۹.۹۹ دلار است) .

دانلود اپلیکیشن تمرین نایک

بعد از دانلود اپلیکیشن باید در این اپلیکیشن ثبت نام کنید.

دانلود اپلیکیشن تمرین نایک آیفون

دانلود اپلیکیشن تمرین نایک اندروید

https://itiran.com/2020/03/25/برنامه%E2%80%8Cهای-رایگان-شده-به-دلیل-کرونا/

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. این برنامه رو قبلاداشتم عالی است اما متاسفانه به دلیل ضدیت با ایران، در لیست تحریم ها قرار گرفت و از حیز انتفاع برای ما ایرانیان خارج شده. لطفا قبل از تبلیغ این برنامه ها از دسترس بودن آنها مطلع بشید.

    1. ما نصب کردیم و مشکلی در استفاده نیست. به هر حال الان متاسفانه تقریبا اغلب فروشگاه‌های نرم‌افزاری و خدمات روی ایرانیان مسدود شده ولی برای این اپلیکیشن بعد از نصب بدون نیاز به فیلترشکن با آی پی ایران کار میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا