اپل

تمامی مدل‌های آیفون امسال به دوربین سه بعدی مجهز نخواهند بود

چندی پیش در خبرها آمده بود که نسل جدید آیفون‌های 2020 به دوربین سه بعدی در قسمت پشتی خود مجهز خواهند بود.

دوربینی که در آن از سنسور ToF استفاده خواهد شد و به گوشی این امکان را می‌دهد تا بتواند محیط پیرامون خود را بهتر بشناسد و فاصله میان اشیاء را دقیق‌تر محاسبه کند. به لطف این قابلیت، می‌توان عکس‌ها و ویدیوهای واقعی‌تری را ثبت کرد و از فناوری واقعیت افزوده نیز بهره برد.

اما امروز اطلاعات جدید منتشر شده که نشان می‌دهد همه مدل‌های آیفون 2020 به این دوربین مجهز نخواهند بود. وب‌سایت 9to5mac مدعی شد که کدهای استخراج شده از iOS 14 حاکی از آن است که دوربین جدید سه بعدی تنها در مدل‌های آیفون 12 پرو بکار خواهد رفت.

این کشف جدید در حالی مطرح شد که مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته دنیای فناوری در سال 20190 پیش‌بینی کرده بود که دو مدل از آیفون‌های 2020 مجهز به دوربین اصلی سه بعدی روانه بازار خواهند شد.

برای آن‌هایی که اطلاعات چندانی در خصوص آیفون‌های امسال اپل در اختیار ندارند، باید بگوییم که امسال طبق شنیده‌ها اپل علاوه بر مدل پایه یعنی آیفون 12، از مدل‌های دیگری از قبیل آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را نیز عرضه خواهد کرد.

حال طبق افشاگری اخیر و با توجه به اظهارات کو، دو مدل پرو یعنی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس مجهز به این فناوری جدید دوربین تولید خواهند شد. البته هنوز چند ماهی به ماه سپتامبر و برگزاری رویداد اپل برای معرفی این گوشی‌ها باقی مانده و قطعا طی روزهای پیش رو، اطلاعات دقیق‌تری در این خصوص منتشر خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا