تکنولوژی

بیست‌وسومین شرکت نوآور جهان؛ ویمیو، پلتفرم اشتراک ویدیو با امکانات متنوع

ویمیو (Vimeo) بیست‌وسومین شرکت نوآور جهان از میان پنجاه شرکت نوآور جهان به انتخاب مجله Fastcompany است.

در عصری که یوتیوب در زمینه اشتراک‌گذاری ویدیو حرف اول را می‌زند، کمتر شرکتی جرات رقابت و سرمایه‌گذاری در این حوزه را به خود راه می‌دهد. اما ویمیو (Vimeo)، بی‌واهمه قدم به این میدان گذاشت و پلتفرمی‌ را برای کاربران فراهم کرد تا بتوانند محتواهای ویدیویی خود را ایجاد کرده و در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی مختلف اعم از فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین به اشتراک بگذارند.

همچنین کاربران می‌توانند از این ویدیوها در تلویزیون‌های هوشمند از قبیل اپل تی‌وی و روکو تی‌وی استفاده کنند و به تماشای آن‌ها بنشینند. به همین دلیل است که آنجالی سود، مدیرعامل ویمیو می‌گوید که مخاطب شما همه جای حضور دارد و بنابراین، محتوای ویدیوی شما نیز می‌بایست در هر جایی قابل دسترسی و استفاده باشد.

در سال 2019، ویمیو از امکانی تحت عنوان Showcase پرده برداشت که بر اساس آن، کاربران با پرداخت 20 دلار در ماه می‌توانستند به امکانات متنوع و کاربردی این پلتفرم از قبیل مشاهده تمامی‌ویدیوها، داده‌های تحلیلی، تماشای زنده رویدادها و انواع فیلم‌ها و غیره دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر، بیش از 1.2 میلیون کاربر در جهان جزو مشترکان پلتفرم ویمیو هستند و طبق آخرین گزارش‌ها، ای شرکت توانست در سه ماهه سوم سال 2019 میلادی، درآمدی بالغ بر 50 میلیون دلار را بدست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا