گوگل

سرچ در جیمیل گوگل، آسان‌تر می‌شود

اگرچه جستجو در میان ایمیل‌های جیمیل، کار سختی نیست اما گوگل قصد دارد تا با اضافه کردن قابلیتی جدید تحت عنوان Search Chips، فیلترهای گوناگونی را برای نمایش سرچی دقیق‌تر در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر، کاربران می‌توانند با وارد کردن موضوع مورد نظر، نام شخص و یا یک کلمه کلیدی در نوار جستجویی که در صفحه جیمیل قرار دارد، محتوای مورد نظر را پیدا کنند. اما به کمک این قابلیت و فیلترهای جدید، کاربران می‌توانند برای نمونه، چت‌ها را از نتایج جستجوی خود خارج کرده و یا مشخص کنند که آیا فایل مورد نظر، دارای پیوست است یا خیر؛ و مواردی از این قبیل که می‌توانند سرچی پیشرفته‌تر را برای کاربرن به ارمغان آورند.

گوگل در این رابطه اعلام کرد: از کاربران خود شنیدیم که سرچ در جیمیل می‌تواند سریع‌تر و بهتر انجام شود. این مساله ما را به ارائه Search chips ترغیب کرد که می‌تواند جستجوی‌هایی با فیلترهای مختلف را پیش روی کاربران قرار دهد. در واقع، کاربران می‌توانند اطلاعات مورد نظر را سریع‌تر و بدون آنکه در میان محتوای اضافی جستجو کنند، پیدا کنند.

طبق گفته گوگل، این ویژگی برای برخی از کاربران عرضه شده و قرار است طی چند روز آینده، برای تمامی‌کاربران جیمیل در سراسر جهان عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا