تکنولوژیموبایل

پیش‌بینی تحلیلگران از فروش 100 میلیون گوشی تاشو تا سال 2025

با رونمایی از گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای تاشو در طی ماه‌های اخیر و جدیدترین آن‌ها، گلکسی زد فلیپ سامسونگ، سوالات زیادی در خصوص آینده بازار گوشی‌های هوشمند و واکنش بازار نسبت به این گوشی‌ها در ذهن کاربران و تحلیلگران شکل گرفته است.

اگرچه هنوز زود است که بخواهیم در این رابطه با قاطعیت حرف بزنیم، اما محققان مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics نسبت به فروش گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای تاشو بسیار امیدوارند و آینده خوبی را برای این خانواده از گوشی‌ها متصوراند.

به اعتقاد این تحلیلگران، تا سال 2025، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از جمله اپل، اسمارت فونی مجهز به نمایشگر تاشو را به بازار عرضه خواهند کرد. این تحلیلگران معتقدند که استقبال کاربران نسبت به این گوشی‌ها، قابل توجه خواهد بود و طبق پیش‌بینی‌ها، تا سال 2025 میلادی، بالغ بر 100 میلیون گوشی هوشمند مجهز ه نمایشگر تاشو به فروش خواهد رفت.

کن‌هایرز، مدیر مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics در این رابطه عنوان کرد: سامسونگ در سال 2019، بیشترین میزان فروش گوشی‌های تاشو را به خود اختصاص داد و به دنبال آن، شرکت هواوی جای گرفت. سامسونگ در بازار کشورهای غربی و آمریکا، فروش بالایی را تجربه کرد، اما هواوی بیشترین فروش را در کشور چین داشت. برندهای دیگری همچون موتورولا و تی‌سی‌ال نیز مدل‌های جدید تاشوی خود را در سال 2020 عرضه خواهند کرد و به دنبال تصاحب سهمی‌از این بازار نوظهور هستند. تا سال 2025 همه تولیدکنندگان بزرگ دنیا از جمله اپل، گوشی‌های تاشوی خود را به بازار عرضه خواهند کرد.

همانطور که می‌دانید، سامسونگ تاکنون دو مدل گوشی مجهز به نمایشگر تاشو به نام‌های گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ را تولید کرده و گفته می‌شود که مدل گلکسی فولد این شرکت، فروش 500 هزار دستگاه را تجربه کرده است.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا