سامسونگ

با گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ سامسونگ آشنا شوید

سامسونگ به‌تازگی با برگزاری کنفرانسی اختصاصی تحت عنوان Unpacked 2020 از کهکشانی‌های جدید خود پرده رونمایی کرد. مراسمی‌که اگرچه همگان چشم به راه معرفی خانواده گلکسی اس20 بودند اما گلکسی زد فلیپ توانست با ورود خود، تمامی‌نگاه‌ها را جلب کند.

اسمارت فونی که دومین گوشی مجهز به نمایشگر تاشوی سامسونگ به حساب می‌آید و با نسخه قبلی خود یعنی گلکسی فولد، تفاوت‌هایی  در ابعاد و اندازه و مشخصات فنی دارد. این گوشی از یک نمایشگر 6.7 اینچی امولد با نسبت ابعاد 22:9 بهر می‌برد و میزان رزولوشن آن نیز 1080 در 2636 پیکسل عنوان شده است.

این میزان رزولوشن در نوع خود قابل توجه است؛ به طوری که اگر بخواهیم مقایسه کنیم می‌توان گفت که  رزولوشن گلکسی زد فلیپ، تقریبا 50 درصد بیشتر از محصولات مشابهی همچون موتورولا ریزر است که چندی پیش معرفی شد.

همچنین در گلکسی زد فلیپ، از نمایشگر ثانویه 1.1 اینچی سوپرامولد استفاده شده که در قسمت پشتی بدنه جای گرفته و نمایش نوتیفیکیشن‌ها را برعهده دارد. تقریبا کل بدنه دستگاه با پوششی از محافظ صفحه گوریلا گلس 6 پوشانده شده است.

در خصوص توان پردازشی این گوشی نیز باید گفت که انرژی دستگاه از طریق پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌شود. این گوشی تنها در یک نسخه مجهز به رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

علاقمندان به عکاسی موبایلی نیز می‌توانند عکس‌های باکیفیتی را با گلکسی زد فلیپ ثبت کنند. در این گوشی از یک دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 12 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 استفاده شده است. دوربینی که در قسمت داخلی گوشی نیز جای گرفته از رزولوشن 10 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد.

گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ سامسونگ

انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن گلکسی زد فلیپ از طریق یک باتری 3300 میلی آمپری تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد قابلیت شارژ وایرلس و نرم افزار اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 است.

طبق آنچه سامسونگ اعلام کرده، گلکس زد فلیپ از چهاردهم فوریه و با قیمت تقریبی 1380 دلار و البته در رنگ‌های مشکی، بنفش و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا