تکنولوژی

ساخت تلفنی با شماره‌گیر چرخان توسط یک مهندس هوافضا

جاستین‌ هاپت، که سابقه چندین سال فعالیت به عنوان مهندس تجهیزات فضانوردی را در کارنامه دارد، اخیرا یک گوشی موبایل با شماره‌گیر چرخان را طراحی و تولید کرده که ظاهر این دستگاه ما را به چهل سال پیش می‌برد.

این مهندس تجهیزات فضانوردی، رابطه چندان خوبی با گوشی‌های هوشمند ندارد و بیشتر از گوشی‌های ساده و معمولی برای نیازهای اولیه ارتباطی خود بهره می‌گیرد. وی پیشتر در مصاحبه ای اعلام کرده بود که از یکی از گوشی‌های تاشوی ساده شرکت ال‌جی استفاده می‌کند. حال این گوشی جدید به شماره‌گیر  چرخان، قرار است جای گوشی تاشوی وی را بگیرد.

در ساخت این تلفن،‌هاپت از یک میکروکنترلر، یک دریافت کننده سیگنال 3G و یک قاب پلاستیکی تولیدشده با فناوری چاپ سه بعدی استفاده شده است. همچنین، شاهد بکارگیری یک نمایشگر E-ink، آنتن قابل تنظیم و یک صفحه شماره‌گیر چرخان هستیم.

دکمه‌های فیزیکی که روی این تلفن تعبیه شده، برای شماره‌گیری سریع تنظیم می‌شوند و می‌توان تنها با زدن یک دکمه، با فرد مورد نظر تماس گرفت. البته نباید فراموش کرد که این تلفن برای عرضه به بازار طراحی نشده، اما‌ هاپت، طراحی و ساخت آن را در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

ساخت تلفنی با شماره‌گیر چرخان توس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا