تکنولوژیویروس کرونا

هراس از کرونا،کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ را لغو کرد

پیش از این شرکتهای بزرگ هم از رویداد کنار کشیده بودند

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا لغو شد. ساعاتی پیش مدیران موسسه GSMA – مسئول برگزاری این رویداد – اعلام کردند که برگزاری کنگره جهانی موبایل در تمامی بخش‌ها لغو شده است.

هم اکنون روی وب سایت این رویداد هم بیانیه لغو آن قرار گرفته است.

روز گذشته اعلام شده بود که به دنبال لغو حضور برخی از مهمترین برندها در کنگره جهانی موبایل امسال مسوولان این رویداد در مورد برگزاری یا عدم برگزاری آن تصمیم خواهند گرفت.

بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی از چند روز قبل، از حضور در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ انصراف داده بودند. آمازون، سونی، ال‌جی، اینتل، ZTE و اریکسون از جمله شرکت‌های مطرحی هستند که به دلیل شیوع کروناویروس، از شرکت در این رخداد بزرگ منصرف شده بودند و از این رو خبر لغو این رویداد خیلی هم دور از انتظار نبود.

البته مدیران موسسه GSMA اصرار بودند که این مراسم همچنان برگزار شود اما احتمالا در جلسه صبح امروز اعضای هیئت مدیره به این نتیجه رسیدند که حتی در صورت برگزاری، استقبال قابل توجی از این رویداد شکل نخواهد گرفت.

البته ممکن است پیش رویدادهایی که قرار بود دو روز قبل از شروع رسمی این رویداد اجرا شوند، همچنان طبق برنامه برگزار شوند چراکه در بیانیه موسسه GSMA هیچ خبری مبنی بر لغو این پیش‌رویدادها اعلام نشده است.

ظاهرا قرار نیست این کنگره در سال جاری و در یک تاریخ جدید برگزار شود چراکه در متن بیانیه GSMA آمده که این موسسه امیدوار است بتواند در سال ۲۰۲۱ مجددا میزبان شرکت‌های بزرگ تکنولوژی از سراسر دنیا باشد.

راز نابودی ویروس کرونا تا شش ماه دیگر از زبان یک متخصص

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا