اپل

اپل به دنبال ساخت مک جدید با نمایشگر تاشو

شرکت اپل که همواره به ساخت مک‌هایی با طراحی عجیب و غافلگیرکننده شهرت دارد، به نظر می‌رسد که با محصول جدید خود قصد دارد تا باری دیگر، طرفداران برند خود را شگفت‌زده کند.

اخیرا تصاویری از پتنتی متعلق به شرکت اپل در فضای وب منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت به دنبال ساخت یک دستگاه مک رومیزی جدید است که بدنه آن از یک نمایشگر یکپارچه منحنی بهره می‌برد. احتمالا قطعات پردازشی این دستگاه در قسمت پشتی نمایشگر تعبیه خواهند شد.

در قسمت میانی و پایینی این نمایشگر نیز یک درگاه تعبیه شده که از آن می‌توان برای اتصال کیبورد استفاده کرد. همچنین، این امکان نیز برای کاربران فراهم شده تا به لطف قابلیت انعطاف‌پذیری این نمایشگر، میزان انحنای آن را کم و یا زیاد کنند تا بتوانند به بهترین زاویه برای رویت اطلاعات روی صفحه نمایش دست یابند.

اپل در توضیحات این پتنت نوشت: یک دستگاه الکترونیکی که از بدنه شیشه‌ای بهره می‌برد که قسمت بالایی آن را نمایشگر و قسمت پایینی آن را نیز ابزارهای ورودی تشکیل داده است. یک بخش برای اتصال بخش پایینی  و بالایی دستگاه در این محصول تعبیه شده که بدنه‌ای یکپارچه و البته منحنی را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد.

اپل به دنبال ساخت مک جدید با نمایشگر تاشو

البته فعلا این محصول در حد یک ایده بوده و مشخص نیست که آیا به مرحله تولید و عرضه خواهد رسید یا خیر. با این حال اگر هم تولید مک جدید مجهز به نمایشگر منحنی در دستور کار قرار گیرد، نباید انتظار داشت که به این زودی‌ها شاهد ورودی آن به بازار باشیم چرا که در حال حاضر، محدودیت‌های فنی پیش روی تولید نمایشگرهای منحنی قرار دارد و طراحی محصولی که بتواند عاری از تمامی‌ایرادهای دستگاه‌های مجهز به چنین نمایشگرهایی باشد، کمی‌زمان‌بر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا