هواوی

50 میلیون دیوایس هواوی به رابط کاربری EMUI 10 مجهز است

ماه گذشه بود که هواوی اعلام کرد بیش از 10 میلیون دیوایس این شرکت به رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید مجهز است. حال این شر;ت چینی اعلام کرد که تعداد دیوایس‌های این شرکت که از این رابط کاربری بهره می‌برند، از مرز 50 میلیون دستگاه گذشته عبور کرده است. این اتفاق پس از ارسال آپدیت جدید این شرکت برای دستگاه‌های کاربران رخ داده است.

EMUI 10 ابتدا در تاریخ 9 آگوست در کشور چین و با پشتیبانی از دارک مد عرضه شد. این رابط به دلیل به‌کارگیری یک سری ارتقا دهنده‌های داخلی از سرعت پاسخگویی بیشتری بهره‌مند است. هواوی همچنین اعلام کرده که EMUI 10 امکان ارسال و دریافت فایل بین دیوایس و کامپیوتر را نیز فراهم کرده است.

با اینکه جدیدترین پرچمداران هواوی از حضور در بازارهای غربی محروم‌اند، اما این مسئله باعث توقف رشد این شرکت در سال 2019 نشد. هواوی در سالی که گذشت، در مقایسه با سال 2018 با رشد 20 درصدی در تعداد دیوایس‌های فروش رفته و 18 درصد افزایش درآمد مواجه شد.

لازم به ذکر است دیوایس‌هایی که از ابتدا از سرویس‌های گوگل پشتیبانی کرده‌اند، همچنان از خدمات گوگل می‌توانند استفاده کنند. اما یک سری گوشی‌های هواوی از جمله سری میت30، آنر V30 و نووا6 باید بر رابط کاربری EMUI 10 تکیه کنند چراکه امکان استفاده از سرویس‌های متعلق به شرکت گوگل برای این دیوایس‌ها وجود ندارد.

منبع
GSM Arena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً با دوربین سه‌بعدی ToF و پردازشگر سیگنال تصویر Surge C2 عرضه خواهد شد

    قیمت گوشی شیائومی نوت 11T به همراه مشخصات Xiaomi Redmi Note 11T 5G

    مقایسه تلویزیون سونی X8500F مدل 55 اینچ با شیائومی Mi TV 4S L55M5-5ASP مدل 55 اینچ

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا