بازیمایکروسافت

انتشار اولین تصاویر لو رفته «ایکس باکس ایکس» مایکروسافت

ساعاتی پیش تصاویری از ایکس باکس ایکس منتشر شده که پورت‌های و قسمت جلویی کنسول جدید مایکروسافت را به وضوح نشان می‌دهند. این تصاویر لو رفته که در توییتر منتشر شده‌اند، به گفته بسیاری از متخصصان کاملا واقعی بوده و محصول پرینترهای سه‌بعدی نیستند. البته نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که این تصاویر به ایکس باکس ایکس تعلق دارند اما در مقایسه با رندرهای فیک شرکت AMD که در نمایشگاه CES نمایش داده شد، یک پله پیشرفت به حساب می‌آیند.

اولین تصاویر لو رفته ایکس باکس ایکس
نمایی از پورت‌های ایکس باکس ایکس
تصاویر لو رفته ایکس باکس ایکس
نمای جلویی ایکس باکس ایکس مایکروسافت

روی قسمت پشتی این دستگاه جمله «نسخه آزمایشی، برای فروش نیست» به چشم می‌خورد. بنابراین این امکان وجود دارد که تا قبل از رونمایی رسمی، شاهد تغییراتی در پورت‌های نهایی ایکس باکس ایکس باشیم. البته در صورتی که در مرحله اول قبول کنیم که این تصاویر واقعی هستند.

در این دو تصویر که در بالا مشاهد می کنید، یک پورت اپتیکال صدا، دو پورت یواس‌بی A، ورودی اترنت، پاور و یک پورت HDMI به چشم می‌خورد. همچنین یک درگاه باریک و مستطیلی شکل هم در کنار این پورت‌ها وجود دارد که احتمالا تنها در نسخه آزمایشی وجود داشته و در نسخه نهایی حذف خواهد شد. از آنجایی که ماه‌ها تا رونمایی رسمی ایکس باکس ایکس باقی مانده، این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی این کنسول تفاوت‌های زیادی با این تصویر داشته باشد. البته ظاهر کلی کنسول که در تصاویر می‌بینیم، به انچه که شرکت مایکروسافت چند ماه پیش در جریان رویداد Game Award معرفی کرد شباهت دارد.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا