اپل

آیفون ارزان قیمت اپل در آستانه معرفی

اپل به زودی از گوشی ارزان قیمت خود رونمایی می‌کند. طبق گزارش منتشر شده در همین رابطه، زنجیره‌های تامین کوپرتینو به زودی مراحل اسمبل آیفون‌های ارزان قیمت را آغاز می‌کنند. گفته می‌شود اپل قصد دارد این آیفون را اوایل ماه مارس رونمایی کند. شایعات و اخبار راجع به آیفون ارزان قیمت اپل از سال گذشته میلادی آغاز شدند که در این میان نام «مینگ-چی کو»، تحلیل‌گر مشهور اپل هم به چشم می‌خورد.

از دست ندهید: قیمت آیفون SE2 فاش شد

این تحلیل‌گر و همچنین خبرگزاری بلومبرگ اخیرا در گزارشی مشترک اعلام کردند که این مدل ارزان قیمت ظاهری شبیه به آیفون 8 خواهد داشت و از صفحه نمایش 4.7 اینچی بهره می‌برد. ضمنا این آیفون قرار است به چیپست A13 اپل مجهز شود که از آن در آیفون‌های سری 11 اپل هم استفاده شده است. در گزارش جدید بلومبرگ آمده که اپل به تامین‌کنندگان چیپست اعلام کرده که تولید پردازنده‌ سری A خود را به دلیل نیاز احتمالی افزایش دهند. این مسئله می‌تواند به این دلیل باشد که اپل تولید انبوه این دیوایس را به زودی آغاز می‌کند.

علاوه بر اشاره به سایز و پردازنده، بلومبرگ در گزارش خود گفته که این دیوایس به سیستم تاچ‌آیدی مجهز شده که این سنسور درون کلیدهای تنظیم صدا قرار گرفته است و خبری از سیستم تشخیص چهره فیس‌آیدی نیست. هنوز مشخص نیست این گوشی با نام آیفون SE2 معرفی می‌شود یا اینکه اپل نام کاملا جدیدی را برای آن در نظر گرفته است. در هر صورت، عرضه یک آیفون ارزان قیمت توسط اپل می‌تواند حضور این شرکت در بازارهای بین‌المللی را با افزایش قابل توجه همراه کند.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا