اپل

انتشار جزییات جدید از طراحی آیفون 12 اپل

گزارش جدید یکی از زنجیره‌های تامین اپل، جزییات جدیدی از پرچمدار 2020 این شرکت را فاش می‌کند. یکی از نکات قابل توجه این گزارش در مقایسه با دیگر گزارش‌های قبلی که در رابطه با آیفون 2020 منتشر شده بود، بحث طراحی آیفون 12 است.

طبق گزارش روز گذشته «Macotakara»، این احتمال وجود دارد که آیفون 12 با همان بدنه آیفون 11 تولید شود و تنها تفاوت موجود، تکنولوژی دروبین باشد. این گزارش در حالی منتشر شده که «مینگ-چی کو» تحلیل‌گر مشهور اپل اخیرا ادعا کرده بود که ساختار آیفون 12 شباهت زیادی به طراحی آیفون 4 خواهد داشت و تغییرات قابل توجهی در شاسی اصلی گوشی ایجاد شده است.

اما در گزارش جدید آمده که طول آیفون 12 نسخه 5.4 اینچی چیزی بین آیفون SE و آیفون 8 خواهد بود در حالی که طول آیفون 6.1 اینچی جدید در محدوده آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس است. آیفون 12 نسخه 6.7 اینچی هم کمی بلندتر از آیفون 11 پرو مکس طراحی شده است.

در بحث ضخامت، در این گزارش ادعا شده که آیفون 12 نسخه 6.7 اینچی حدود 7.4 میلی‌متر ضخامت دارد که در مقایسه با آیفون 11 پرو مکس 8.1 میلی‌متری پیشرفت قابل توجهی به حساب می‌آید. همچنین در این گزارش آمده سیستم دوربین آیفون 12 به سنسورهای بزرگتری در مقایسه با سیستم دوربین اصلی آیفون 11 پرو مکس مجهز خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید گزارش‌ها و تصاویر لو رفته‌ای که در آینده به احتمال زیاد منتشر می‌شوند، گزارش Macotakara را تایید می‌کنند یا اینکه همچنان ادعاهای مینگ-چی کو به واقعیت نزدیک‌تر هستند.

منبع
9to5Mac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا