اپلموبایل

اپل عرضه آیفون‌ها ریفوربیشد 10اس و 10اس مکس را آغاز کرد

اگر به نبال خرید آیفون هستید اما بودجه کافی برای خرید آیفون‌های 1000 دلاری و بیشتر اپل را ندارید، گزینه مناسب شما خرید آیفون‌های ریفوربیشد اپل است. خبر خوب اینکه کوپرتینو از روی گذشته عرضه آیفون‌های ریفوربیشد مدل 10اس و 10اس مکس را آغاز کرده است.

البته در کشور ایران به دلیل اینکه نمایندگی رسمی اپل وجود ندارد، امکان خرید آیفون‌های ریفوربیشد از فروشندگان غیررسمی انجام می‌گیرد و از انجایی که آیفون‌های ریفوربیشد درجه‌بندی‌های مختلفی دارند، بسیاری آیفون‌های کار کرده و دست دوم را به این نوع آیفون‌ها ترجیح می‌دهند.

حال کاربرانی که در آمریکا هستند، می‌توانند این دسته از آیفون‌ها را مستقیما از فروشگاه‌های آنلاین اپل خریداری کنند. آیفون 10اس با حافظه داخلی 64 گیگابایت طبق اعلام اپل با قیمت 699 دلار عرضه می‌شود و نسخه‌های 256 و 512 گیگابایتی آن هم به ترتیب با قیمت 829 و 999 دلار فروخته می‌شوند.

اگر هم به آیوفن 10اس مکس علاقه دارید بهتر است بدانید که نسخه 64 گیگابایتی این گوشی با قیمت 799 دلار به فروش می‌رسد و نسخه‌ها 256 و 512 گیگابایتی آن نیز 929 و 1099 دلار قیمت دارند.

در هر صورت کاربر با خرید این دسته از گوشی‌های ریفوربیشد اپل مبلغی بین 300 تا 350 دلار در مقایسه با قیمت آکبند صرفه جویی می‌کند. علاوه بر این، اپل اعلام کرده که تمامی این گوشی‌ها به‌طور کامل بررسی، عیب‌یابی، تست و تعمیر شده‌اند و با یک پکیج جدید و باکس سفید روانه بازار می‌شوند. اپل این گوشی‌ها را با باتری و شاسی کاملا نو به کاربران عرضه می‌کند و امکان تشخیص این گوشی‌ها از نسخه‌های آکبند غیرممکن است.

منبع
GSM Arena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا