سامسونگ

ادیسه جی9 رونمایی شد؛ اولین مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ

اگرچه هنوز رویداد CES 2020، رسما آغاز نشده اما سامسونگ با رونمایی از چند مانیتور گیمینگ جدید و خمیده رونمایی کرد. مدل ادیسه جی9 یکی از مانیتورهاست که از پنل 49 اینچی بهره می‌برد و آن به عنوان خمیده‌ترین نمایشگر سامسونگ یاد می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول که آن را در برابر دیگر نمایشگرهای خمیده و 49 اینچی سامسونگ متمایز می‌کند، می‌توان به نرخ رفرش آن اشاره کرد که برابر با 240 هرتز عنوان شده است. همچنین، سرعت واکنش این نمایشگر نیز یک میلی‌ثانیه بیان شده که در نوع خود قابل توجه است.

مانیتور خمیده ادیسه جی9 سامسونگ به رزولوشن بالای 5120 د ر 1440 پیکسل مجهز شده و از فناوری HDR1000، فری‌سینک 2 شرکت AMD و جی-سینک شرکت انویدیا پشتیبانی می‌کند.

این مانیتور 49 اینچی اولین نمایشگر بازار در دسته‌بندی مصرفی به حساب می‌آید که از میزان خمیدگی 1000R برخوردار است که به گفته سامسونگ، قادر به پوشش دامنه دید یکسانی با چشم انسان است. به عبارتی دیگر، ادیسه جی9 حتی از نمایشگر منحنی CRG9 نیز خمیده‌تر است و می‌تواند تجربه عمیق‌تری از تماشای محتوا را برای کاربران به ارمغان آورد.

علاوه بر ادیسه جی9، سامسونگ از مدل دیگر و البته کوچک‌تر به نام ادیسه جی7 نیز پرده برداشت که در نسخه 32 و 27 اینچی عرضه می‌شود. پنل این دو نمایشگر از نسبت ابعاد 16:9 و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بهره می‌برد.

این نمایشگرها نیز از میزان خمیدگی 1000R برخوردارند و مبتنی بر فناوری QLED سامسونگ هستند. از دیگر مشخصات این دو محصول می‌توان به نرخ رفرش 240 هرتزی، سرعت پاسخ یک میلی‌ثانیه‌ای، فری‌سینک 2 و جی-سینک اشاره کردم.

متاسفانه سامسونگ هنوز اطلاعاتی را در خصوص قیمت و زمان عرضه این نمایشگرها اعلام نکرده است.

ادیسه جی9 رونمایی شد؛ اولین مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا