اپلموبایل

اپل، به دنبال خرید پنل اولد از یک شرکت‌ چینی

اپل قصد دارد از یک شرکت چینی به نام «BOE» برای آیفون‌های سال 2021، پنل اولد خریداری کند. قرار است این شرکت بعد از سامسونگ بزرگ‌‌ترین تامین کننده نمایشگرهای اولد شرکت اپل باشد.

این خبر توسط یک منبع در کره جنوبی منتشر شده که ادعا می‌کند اپل قصد دارد 45 میلیون پنل نمایشگر اولد را از این شرکت چینی خریداری کند و از آنها در آیفون‌های سال 2021 استفاده کند. برخی معتقدند که اپل قصد دارد طی چند سال آینده خرید پنل اولد از شرکت سامسونگ را متوقف کند.

این اقدام اپل شرکت BOE را به دومین تامین‌کننده نمایشگرهای اولد اپل تبدیل می‌کند. سامسونگ همچنان اولین و بزرگترین تامین‌کننده پنل‌های اولد شرکت اپل است که بخش اعظمی از نیاز این شرکت را تامین می‌کند. شرکت ال‌جی هم با این اتفاق به رتبه‌ سوم می‌رود. همچنین شرکت «Japan Display» وظیفه تامین پنل‌های اولد کوچک برای اپل واچ را به عهده خواهد گرفت.

اگر شایعات مبتنی بر اینکه تمامی آیفون‌های سری 12 از نمایشگر اولد بهره‌مند هستند، حقیقت داشته باشد، بنابراین اپل در سال 2020 به پنل‌های اولد خیلی بیشتری نیاز خواهد داشت. اما هنوز مشخص نیست که پنل‌های اولد ساخته شده توسط BOE در آیفون‌های 2020 استفاده خواهند شد یا خیر.

منبع
GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا