اپلپوشیدنی هوشمند

فروش 6 میلیارد دلار ایرپاد در سال 2019

طبق برآورد تحلیگر مرکز تحقیقاتی Bernstein، شرکت اپل توانست در سال 2019، بالغ بر 6 میلیارد دلار ایرپاد را در بازار محصولات هوشمند به فروش رساند.

اگر خاطرتان باشد، اپل در سال 2016 از نسل نخست ایرپادهای خود پرده برداشت و طولی نکشید که این محصول توانست به یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. در همین رابطه، اخیرا تونی اسکوناگی، تحلیلگر مرکز Bernstein اعلام کرد که میزان فروش این محصول به نسبت سال گذشته، دوبرابر شده است.

شاید یکی از مهم‌ترین دلایل این افزایش فروش، معرفی دو مدل جدید از ایرپاد بوده است. به طوری که مدل اول با قابلیت‌های ارتقایافته و مجهز به فناوری شارژ وایرلس رونمایی شد و طولی نکشید مدل ایرپاد پرو با قیمت 249 دلار و با طراحی جدید در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

این تحلیلگر مدعی شد که فروش ایرپادها در سال 2020 نیز همانند امسال با رشدی قابل توجه همراه خواهد شد. برآوردهای وی نشان می‌دهد که اپل در سال آینده میلادی، بالغ بر 85 میلیون دستگاه ایرپاد را به ارزش 15 میلیون دلار به فروش خواهد رساند.

اما ساکوناگی پیش‌بینی کرد که فروش ایرپادهای اپل در سال 2021  و یا 2022، افتی محسوس را تجربه خواهد کرد. البته این افت فروش برای ایرپاد و ایرپاد پرو پیش‌بینی شده و شامل مدل‌های جدید این محصول نخواهد شد.

برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که اپل در حال تولید هدفون‌های جدیدی تحت برند اپل است که احتمالا با نام StudioPods مرعفی خواهد شد. گفته می‌شود که این محصول از کیفیت صدایی خوب و قابلیت حذف نویزی مطلوب برخوردار خواهد بود و با تراشه‌های سری H و W اپل نیز به راحتی سازگار خواهد بود.

البته هنوز اطلاعات دقیقی و قابل استنادی از این محصول به بیرون درز نکرده و همه این اطلاعات در حد حرف و شایعه است. اما طبق پیش‌بینی‌های تحلیلگران، آینده شرکت اپل به محصولات پوشیدنی گره خواهد خورد و محصولات جانبی صوتی و به اصطلاح پوشیدنی این شرکت، بخش زیادی از درامدهای این شرکت را به خود اختصاص خواهند داد.

منبع
iDROPNEWS

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا