سامسونگ

سامسونگ: اطلاعات مربوط به میزان فروش گلکسی فولد صحت ندارد

چندی پیش در خبرها آمده بود که سامسونگ چیزی حدود یک میلیون دستگاه گوشی گلکسی فولد را در بازار به فروش رسانده که این ادعا توسط سخنگوی این شرکت رسما تکذیب شد.

اولین گوشی مجهز نمایشگر تاشوی سامسونگ تحت عنوان گلکسی فولد، با چند مرحله تاخیر در عرضه به منظور رفع اشکالات موجود، به دست خریداران رسید. اما اخیرا یونگ سان مدیر ارشد استراتژی سامسونگ طی مراسمی‌در شهر برلین اعلام کرد که این شرکت حدود یک میلیون دستگاه گلکسی فولد را فروخته است.

طولی نکشید که این اظهارات با واکنش‌های زیادی مواجه شد چراکه نه‌تنها برای گلکسی فولد با قیمت بالای 1980 دلاری تعیین شده، بلکه مشکلات نمایشگر و دوام بدنه آن، بسیاری از کاربران را نسبت به خرید این گوشی مردد کرده بود.

اما سخنگوی سامسونگ برای روشن کردن اذهان عموم، بیانیه‌ای را در این رابطه تنظیم کرد و در اختیار خبرگزاری یونهاپ قرار داد. در این بیانیه آمده است، یونگ سان در ارائه اعداد و ارقام دچار اشتباه شد. وی میزان فروش مورد انتظار تا پایان سال 2019 را به عنوان تعداد گوشی‌های فروخته‌شده این شرکت تلقی کرد که این مساله در طی روزهای اخیر خبرساز شده بود.

یونهاپ در این رابطه نوشت که طبق پیش‌بینی‌های تحلیلگران، سامسونگ تا به اینجای سال، بین 400 تا 500 هزار دستگاه گلکسی فولد را در اختیار خریداران قرار داده است. با این حال، سامسونگ نسبت به سال آینده میلادی بسیار امیدوار است و انتظار دارد که بتواند میزان فروش این گوشی تاشو را تا چند برابر افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا